„Manome, kad komentuodamas Konkurencijos tarybos balandžio 8 d. sprendimą nepradėti tyrimo dėl reklamos „Bitės“ 4G mobilusis tinklas – greičiausias Lietuvoje“, „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas tikslingai pateikė žiniasklaidai teiginius, kuriais be pagrindo menkinama „Bitės“ reputacija“, – teigė „Bitės“ atstovė Žana Jakevičienė.
Anot jos, tokiu būdu buvo viešai paskleista informacija, kuri ne tik neigia objektyviai nustatytus faktus dėl „Bitės“ reklamos teisingumo, bet ir reiškia niekuo nepagrįstas abejones dėl reklamos turinio, o esamiems ir potencialiems „Bitės“ klientams siunčiama žinia, kad, pasinaudojant menamomis teisės aktų spragomis, jie yra mulkinami. „Manome, kad toks elgesys yra piktavališkas nesąžiningos konkurencijos veiksmas“, – pridūrė Ž.Jakevičienė.
„Bitė“ prašo teismo išnagrinėti žiniasklaidoje paviešintus „Tele2“ atstovo teiginius, pripažinti juos neatitinkančiais tikrovės bei įpareigoti bendrovę „Tele2“ viešai juos paneigti.
„Bitei“ užkliuvusius A.Baranausko pareiškimus galite rasti šiame straipsnyje.
„Bitės“ atstovų nuomone, konkurencija turi būti grįsta sąžiningumo, objektyvumo ir profesionalumo principais, o ne piktavališkumu ir tikslingu kitos bendrovės reputacijos menkinimu.
„Tele2“ atstovas A.Baranauskas, komentuodamas situaciją, dar sykį pakartojo, kad konkurentų reklamos teiginiai jam kelia įtarimų.
„Kol kas dokumentų negavome, todėl negaliu komentuoti to, kas juose rašoma. Kita vertus, šiandien mes žinome, kad tiek oficialios institucijos – Ryšių reguliavimo tarnybos, tiek nepriklausomų tyrėjų ir žiniasklaidos tyrimų rezultatai yra priešingi, nei teigiama Bitės reklamose, – teigė A.Baranauskas. – Jei jau „Bitė“ šitaip rūpinasi savo reputacija, ji turėtų elgtis skaidriai ir atskleisti išsamius tyrimo, kuriuo remiasi reklamose, duomenis – nurodyti, kokiose vietose matavimai atlikti, kokiais įrenginiais ir kiek kartų jie atlikti.“