Buitinės technikos prekybos tinklo „Technorama“ vadovo Vyginto Lekavičiaus teigimu, tai lemia pirkėjų noras išbandyti naujausias technologijas.
„Seniau lietuviai pirkdavo daug, bet pigesnių prekių, tačiau per pastaruosius metus jie tapo daug sąmoningesni. Pas mus apsilankantys klientai ateina jau pasidomėję naujausiomis technikos madomis, nori patys įsitikinti jų privalumas, o jų klausimai tapo labai konkretūs. Dabar ypač svarbu, kad konsultantai žinotų visas detales apie parduotuvėje esančius produktus. Manau, kad tai ir lemia apsisprendimą investuoti į patikimesnius ir brangesnius produktus“, – teigė V.Lekavičius.
Kaip pavyzdį jis pateikia televizorių segmentą. Jų 2015-aisiais parduota 10 proc. mažiau, tačiau patys televizoriai buvo brangesni net 16 proc. Anot V.Lekavičiaus, tai lėmė ir naujausių itin aukštos raiškos televizorių pasirodymas rinkoje. Štai neseniai „Technoramos“ parduotuvėje Klaipėdoje buvo parduotas 77 colių (195 cm) įstrižainės OLED televizorius LG, kurio kaina siekė beveik 30 tūkst. eurų.
„Klientai noriai investuoja į naujas technologijas, nes renkasi prietaisą, kurį galės naudoti dar ne vienerius metus. Šiuo atžvilgiu niekuo neatsiliekame ir nuo kitų Baltijos šalių – itin aukštos raiškos televizorių pardavimai ir Lietuvoje, ir Latvijoje, ir Estijoje sudaro net 20 proc. Nors populiariausi išlieka LED televizoriai, parduodame ir vis daugiau pažangiausią OLED ekranų technologiją naudojančių prietaisų. Tokie televizoriai pasižymi begaliniu kontrastu ir ypač tiksliu spalvų atkūrimu, puikiai tinka vis populiarėjančioms aukštos raiškos transliacijų paslaugoms, tokioms kaip „Netflix“. Nors jie vis dar brangūs, gamintojai jau pristatė ir mažesnių bei pigesnių prietaisų linijas, o per artimiausius kelerius metus ši technologija taps prieinama visiems“, – ateities prognozėmis dalinosi V.Lekavičius.