Kontroversiškai vertinamas skandalas, kuomet telefonai „iPhone“, kurių remontas susijęs su „Touch ID“ sensoriumi, gali tapti nepataisomai sugadinti, prasidėjo praėjusią savaitę.
„Apple“ suskubo paskelbti, kad „Error 53“ yra sudedamoji operacinės sistemos „iOS“ funkcija, tačiau daugelis mano, kad tai yra JAV technologijų kompanijos įrankis apsisaugoti nuo „iPhone“ remontavimo pas konkurentus.
Sietle (JAV) įsikūrusi advokatų kontora PCVA teigia, kad „Apple“ galėjo pažeisti vartotojų apsaugos įstatymą, praneša „The Guardian“. Kontora paskelbė nemokamai ginsianti visus nuo „Error 53“ nukentėjusius vartotojus.
„Mes manome, kad „Apple“ tyčia verčia vartotojus naudotis jų taisymo paslaugomis, kurios kainuoja kur kas daugiau nei trečių šalių“, – teigiama kontoros pranešime.
Pažymima, kad „Apple“ su panašiu ieškiniu gali susidurti ir Jungtinėje Karalystėje.
Kol kas „Apple“ nepateikė oficialaus atsakymo į šį skandalą, išskyrus pranešimą, kuriuo teigiama, kad „Error 53“ yra „iOS 9“ saugumo savybė, kuri apsaugo nuo neautorizuotos prieigos prie „Touch ID“ ir kitų komponentų, kuriuose saugomi pirštų atspaudai ir kiti duomenys.
Atsitikus tokiai problemai, „Apple“ pataria kreiptis į kompanijos atstovus. Kol kas nėra aišku, kaip ši problema bus sprendžiama iš „Apple“ pusės, tačiau jau pasirodė pranešimų, kad „Apple“ darbuotojai tiesiog parodo klientams duris – garantinis ar pogarantinis aptarnavimas neautorizuoto remonto paveiktiems įrenginiams negalioja.