Tokia klaida rodoma tais atvejais, kai programinė įranga užfiksuoja, kad įrenginį remontavo ne „Apple“ specialistai. Maža to, įrenginys nustoja veikti.
Taip nutiko ne vienam vartotojui, kuris pakeitė sugedusį „iPhone“ telefono „Touch ID“ jutiklį ar kitą detalę ne „Apple“ salone.
Žurnalistams pradėjus domėtis situacija, „Apple“ pareiškė, kad tai yra „saugumo priemonė“, kurios tikslas – apsisaugoti nuo sukčių.
„iOS“ patikrina, ar „Touch ID“ jutiklis jūsų „iPhone“ ar „iPad“ atitinka kitus įrenginio komponentus. Jei nustatomas neatitikimas, „Touch ID“ yra išjungiamas. Ši saugumo priemonė yra būtina tam, kad apsaugotų jūsų įrenginį ir išvengtumėte apgaulingų „Touch ID“ panaudojimo atvejų“, – nurodoma „Apple“ pranešime. Su šia problema susidūrusiems vartotojams kompanija pataria kreiptis į artimiausią „Apple“ atstovybę.
Tiesa, kai kuriuos klientus „Apple“ darbuotojai pasiunčia ten, iš kur jie ir atėjo. Pavyzdžiui, fotografui Antonio Olmos „Apple“ parduotuvėje Londone buvo paaiškinta, kad jie niekuo padėti negali, nes jo garantija nebegalioja, o toks telefonas yra bevertis.
Diskusijos apie šią klaidą verda ir interneto forumuose. „Aš pasikeičiau telefono ekraną. Suprantu, kad dabar jo garantija nebegalioja, bet bent jau leiskite man naudoti savo „iPhone“ su senąja „iOS“ versija. Negaliu net atgauti senų nuotraukų ar svarbių dokumentų, kuriuos jame turėjau“, – rašė vienas „Apple“ naudotojas.
Parengta pagal BBC, „The Guardian“ ir Dailymail.co.uk inf.