„Teo“ ir „Omnitel“ sinergija – be galvų kapojimo

2016 m. sausio 29 d. 11:42
Dar prieš „Teo“ ir „Omnitel“ susijungimą įmonių vadovai postringavo apie 10 mln. eurų dydžio sinergiją, tačiau praėjus mėnesiui nuo faktinio susijungimo nei taupymo, nei kaštų didinimo šaltinių nematyti. Įmonėms vadovaujantis Kęstutis Šliužas tikina, kad akcininkai dėl to nepyksta ir nekantraujančius ragina palaukti.
Daugiau nuotraukų (1)
„Matome daug pokyčių ir kitose kompanijose – vyksta tiek žmonių, tiek savininkų pasikeitimai. Rinka tikrai dinamiška, smagu, kad tą tendenciją mes ir atidarėme šioje rinkoje“, – teigė K.Šliužas.
Įmonėms susijungiant, tiek „Teo“, tiek „Omnitel“ atsisveikino su keliais aukštas pareigas užėmusiais vadovais. Tačiau K.Šliužas tikina, kad bendras darbuotojų skaičius iš esmės liko toks pat – apie 3,1 tūkst. „Nebuvo pirkimo esmė sumažinti žmonių skaičių“, – tikino jis.
Įmonių darbuotojai mažesniuose miestuose pamažu persėda į bendras patalpas, naujų patalpų ieškoma ir Vilniuje, mat esama „Omnitel“ būstinė Vytenio gatvėje yra per maža, o „Teo“ patalpos Lvovo gatvėje esančiame verslo centre yra nepatogios. „Manau, mums reikia tokios vietos, kur būtų kuo mažiau aukštų, kad vienoje erdvėje tilptų daug žmonių“, – sakė K.Šliužas.
Anksčiau kalbėta ir apie būsimus bendrus abiejų įmonių pasiūlymus, tačiau penktadienį vykusiame susitikime su žurnalistais K.Šliužas teigė, kad apie naujoves kalbėti dar anksti. Paklaustas, kada jų galima tikėtis, jis užtikrino, kad tai įvyks dar šiais metais.
„Mūsų tikslas yra, kad visos paslaugos būtų prieinamos iš vienų rankų, visuose įrenginiuose, vienu mygtuko paspaudimu. Paprasta ir veikia iškart, nepriklausomai nuo įrangos ar technologijos, kurioje viena ar kita paslauga veikia“, – kalbėjo K.Šliužas.
Internete karaliauja vaizdo turinys
Pristatydamas praėjusių metų „Teo“ ir „Omnitel“ finansinius rezultatus, K.Šliužas užmetė akį ir į vartotojų įpročius.
Praėjusiais metais toliau augo išmaniosios televizijos (IPTV) klientų skaičius, o jų persiunčiamų klientų duomenys sudarė net apie 50 proc. viso „Teo“ duomenų srauto.
Vidutiniškai vienas IPTV žiūrovas prie televizoriaus praleisdavo 190 valandų per mėnesį, arba daugiau nei 6 val. per dieną. Dažniausiai buvo žiūrimi lietuviški TV kanalai (65,79 proc.), antroje vietoje – rusiški kanalai (15,04 proc.), taip pat didelio dėmesio sulaukia vaikams skirtas turinys (vaikų 5,77 proc.). Daugiau nei 40 proc. atvejų vartotojai žiūrėjo netiesioginę TV transliaciją.
Apskritai, internete karaliauja video turinys: net 90 proc. visų privačių vartotojų sunaudotų duomenų sudarė video turinys (tai – ta pati IPTV, taip pat „YouTube“ ir kiti vaizdo transliavimo portalai, lietuviškos interneto televizijos, paslauga Interneto.tv ir kt.).
„Teo“ prognozuoja, kad 2019 metais kiekvieną sekundę į internetą bus įkeliama 1 mln. minučių trukmės įrašų.
K.Šliužas teigė, kad interneto televizijos „Netflix“ atėjimas Lietuvai yra itin reikšmingas ir svarbus. „Mes įsivaizduojame tam tikrus scenarijus, kaip tai galėtų būti kaip papildoma nauda mūsų klientams. Tačiau kol kas sprendimų nei iš mūsų, nei iš jų pusės nėra“, – teigė jis.
Rezultatai gerėja
„Teo“ bendrosios pajamos per praėjusius metus padidėjo 1,1 proc. pasiekdamos 204,6 mln. eurų, tačiau įmonės pelningumas sumažėjo.
Metinė EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, sudarė 80,8 mln. eurų ir buvo 2,9 proc. mažesnė palyginti su 2014 m. (83,1 mln. eurų). Atitinkamai metinė EBITDA marža (neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų) siekė 39,5 proc. (2014 m. – 41,1 procento).
Paskutinį praėjusių metų ketvirtį „Teo“ bendrosios pajamos išaugo 1,4 proc. ir siekė 54,2 mln. eurų. Ketvirčio EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, padidėjo 13,9 proc. ir sudarė 22,4 mln. eurų, o EBITDA marža, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, paskutinį ketvirtį per metus padidėjo nuo 36,8 iki 41,4 proc.
„Omnitel“ praėjusiais metais gavo 137 mln. eurų pajamų – 7,2 proc. daugiau nei metais anksčiau (127,8 mln. eurų). EBITDA paaugo 13 proc., iki 31,7 mln. Eur, o EBITDA marža siekė 23,1 proc.
Paskutinį praėjusių metų ketvirtį „Omnitel“ gavo 37,5 mln. eurų pajamų, 8,5 proc. daugiau nei 2014 metų ketvirtąjį ketvirtį. EBITDA augo 20 proc., iki 8,2 mln. eurų, o EBITDA marža pakilo iki 21,8 proc.
OmnitelTeoKęstutis Šliužas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.