Daugiau negu 3800 kompanijų čia rodė savo gaminius. Daugiau negu 170 tūkst. IT profesionalų ir verslininkų apžiūrėjo ekspozicijas. Daugiau negu 50 tūkst. jų atvyko ne iš JAV. Toje minioje buvo daugiau negu 6000 žurnalistų. Tarp jų – vienintelis iš Lietuvos, iš lrytas.lt.
„CES 2016“ visi galėjo pamatyti, kad technologijos – daugiau negu vienas produktas ar viena paslauga. Tai – geresnis pasaulis ir ateities viltis. Įkvepianti patirtis matyti, kaip tradicinės ir netradicinės technologijų industrijos susitinka, kad bendradarbiautų, kartu mąstytų, kurtų verslą ir spręstų globalias problemas.
Technologijos šiuo metu įsiskverbė į visas gyvenimo sritis – nuo sporto treniruočių ir miego iki saugos namuose bei keliuose užtikrinimo ir net ligų gydymo. CES virto ta vieta, kur visos pasaulio industrijos randa dešimtis tūkstančių būdų, kaip technologijos keičia pasaulį, kurį pažįstame“, – sakė CES parodą rengiančios asociacijos CTA prezidentas Gary Shapiro.
„CES 2016“ išties tapo globalia paroda, į kurią atvyko atstovai iš daugiau negu 150 šalių. Čia lankėsi daugiau negu 100 oficialių šalių delegacijų (viena net iš Kubos).
Šių metų parodos centru virto 500 pradedančiųjų įmonių surinkusi „Eureka Park Marketplace“ erdvė. „Eureka Park“ dalyviai mato ateitį, kurios buvimą daugelis mūsų kažkaip pamiršo“, – sakė „Samford International Inc.“ prezidentas Paulas Sabbah.
„CES pamatai tiek daug svarbių vystymosi krypčių. Per savaitę įsitikinome, kad daiktai jau nėra tik prijungti prie interneto. Jie vis aktyviau prisijungia vieni prie kitų“, – įspūdžiais apie parodą dalijosi „Boingo Wireless“ vadovas Davidas Haganas.
Organizatoriai labai pasistengė visus dalyvius suskirstyti į grupes pagal tai, ką jie pristato: edukacinės priemonės vaikams, sporto įranga, dėvimieji įrenginiai, autonominės skraidyklės, virtualioji realybė, išmanieji namai ir t.t.
Svarbiausia, kad paroda pasirodė stulbinamai populiari ne tik tarp vadovų, bet ir socialiniuose tinkluose. Žymė #CES2016 buvo įrašyta 1 278 870 kartų, o iš viso paroda per savaitę socialiniuose tinkluose paminėta 15,2 mlrd. kartų.
Pažiūrėkite, kokie įspūdingi ekranai, šaldytuvai, automobiliai, skraidyklės, robotai, virtualiosios realybės iliuzijos ir realios stenduose dirbusios merginos privertė bent trumpam stabtelėti, kad dabar tai pamatytumėte ir jūs.