Fenomenalią žaidimo sėkmę užtikrino unikali, postapokaliptinė atmosfera, kurioje susilieja niūri, bet savaip romantiška žmonijos ateitis. Išskirtinis meninis stilius, puikus scenaristų darbas ir unikalus žaismas pavertė „Fallout“ vienu labiausiai atpažįstamų kompiuterinių žaidimų istorijoje.
Ketvirtoji žaidimo dalis jau dabar tituluojama metų startu ir žaidėjų namus pasieks lapkričio 10 dieną, tačiau patys aistringiausi gerbėjai savo žaidimo kopiją gali įsigyti šiek tiek anksčiau.
Vienintelis išankstinio starto renginys organizuojamas lapkričio 9 dieną, 22 val. Vilniaus Akropolyje esančioje „Baituko“ parduotuvėje. Į naktinį žaidimo startą atvykę žaidimo gerbėjai turės galimybę ne tik įsigyti norimą žaidimą, bet ir gauti kažką atminimui – oficialų „Fallout 4“ plakatą ar kitą dovaną.
„Nakties startai mums nėra naujiena. Paprastai stengiamės pagerbti pačias aistringiausias žaidėjų bendruomenes tokiais renginiais, ypač kai išleidžiamas taip ilgai lauktas žaidimas.
Pirmasis serijos žaidimas pasirodė dar 1997-aisiais, o dauguma anuomet žaidimą bandžiusių žaidėjų tapo ir tebėra serijos fanai iki šių dienų. Buvo išleistos dvi klasikinės žaidimo dalys, o vėliau sekė beveik dešimtmečio pertrauka iki pat 2008-ųjų, kai pagaliau sulaukėme „Fallout 3“. Serija atgimė 2008-aisiais, tad tai yra vienas tų retų žaidimų, kuris vienija net kelias žaidėjų kartas.
Šiuo atžvilgiu „Fallout“ serija yra unikali, todėl mes nekantraujame sutikti šio žaidimo gerbėjus, pabendrauti ir palyginti dviejų žaidėjų kartų lūkesčius“, – sakė „Baituko“ vadovas Audrius Miškinis.
„Fallout 4“ iš tiesų yra penktasis serijos žaidimas, nes tarp jo ir trečiosios dalies buvo išleistas „Fallout: New Vegas“ projektas. Tačiau be penkių pagrindinių žaidimų žaidėjams buvo siūlomi ir šalutiniai, toje pat visatoje vystomi nuotykiai, tokie kaip 2001-aisiais pasirodęs „Fallout Tactics: Brotherhood of Steel“ arba visai nesenai išmaniesiems įrenginiams išleista programėlė „Fallout Shelter“.
Žaidimo atmosfera sukurta remiantis 1950-ųjų laikotarpiu išpopuliarėjusiomis futurizmo idėjomis. Žaidimo scenaristai ir dailininkai „Fallout“ pasaulį perteikia taip, it žaidimas būtų kurtas prieš pusę amžiaus ir nuskraidina žaidėjus į unikalią retrofuturistinę visatą.
Žaidimo fanai kiekviename žingsnyje susiduria su keistu praeities ir ateities mišiniu. Galingą branduolinę ginkluotę ar sumanius kovos robotus valdo lempiniai kompiuteriai, o automobiliai atrodo it nužengę iš septintojo dešimtmečio, tik su keistu futurizmo prieskoniu. Analogiški akcentai pastebimi visur, pradedant išlikusių pastatų architektūra, baigiant vartotojo sąsaja ar veikėjų kostiumais.