„Ypač džiaugiamės puikiais plėtros rezultatais už Kinijos ribų ir išaugusia mūsų vidutinės ir aukščiausiosios klasės prietaisų paklausa. Tikimės, kad iki metų pabaigos pasieksime savo tikslą ir parduosime 100 mln. išmaniųjų telefonų“, – teigia „Huawei“ vartotojų verslo grupės generalinis direktorius Richardas Yu.
Bendrovės išmaniųjų telefonų pardavimai Europoje ir Vidurio Rytų bei Afrikos regione per metus išaugo atitinkamai 98 ir 70 proc., Kinijoje – 81 proc. Paskaičiuota, kad modelių „Mate 7“, „P7“ ir „P8“ šiuose regionuose parduota atitinkamai 6,5, 7,5 ir 4 mln. vienetų.
Naujasis „Huawei“ gaminys „Mate S“, kuris rinkai buvo pristatytas šių metų rugsėjį, parduodamas daugiau kaip 48 pasaulio šalyse, tarp kurių – Jungtinė Karalystė, Vokietija, Prancūzija, Ispanija, Kinija ir kitos. Lietuvą naujausias bendrovės gaminys turėtų pasiekti dar šįmet.
Tyrimų bendrovės „GFK“ duomenimis, per 8 šių metų mėnesius „Huawey“ išliko viena iš trijų didžiausių išmaniųjų telefonų gamintojų pasaulyje ir užima 9,5 proc. rinkos.