Vilniuje vykstančioje konferencijoje „Innovation Drift“ dalyvaujantis verslininkas itin domisi pradedančiosiomis įmonėmis – vadinamaisiais startuoliais. Pagrindinis jo patarimas tokių verslų įkūrėjams nieko nenustebins: „Būkite pasiruošę nesėkmei.“
Ieškodamas didelį potencialą turinčių startuolių, K.Eyresas didžiausią dėmesį skiria jų įkūrėjams. „Pirmiausia atkreipiu dėmesį į lyderius, jų savybes, sugebėjimus patirtį. Renkuosi tokius lyderius, kurie nėra kategoriški ir šventai įsitikinę savo teisumu. Pasaulis taip keičiasi, kad visada turi būti atviras naujoms idėjoms, jas priimti“, – aiškino jis.
Geriausia, jei startuolio įkūrėjai jau turi patirties su tos srities verslais, kadangi „naujokai“ dažnai turi daug entuziazmo, pasitikėjimo savimi ir nenumato galimų grėsmių.
Antras svarbus dalykas – produktas. Suprasti idėjos potencialą galima sau uždavus kelis paprastus klausimus: kodėl jis reikalingas? Ar jis išsprendžia kokią nors problemą, ką nors palengvina? „Dažnai žmonės sugalvoja „kietas“ idėjas, kurios padaro didelį įspūdį, bet nieko naudingo neduoda – praeina kiek laiko ir supranti, kad nieko iš to nebus, tad viskas baigiasi“, – teigė K.Eyresas.
Ir paskutinis iš svarbiausių punktų – rinkos analizė: ar rinka yra užpildyta, ar joje didelė konkurencija. Beje, kai kuriais atvejais didelė konkurencija yra net geriau nei jokios konkurencijos. Žengiant į „plyną lauką“ negali analizuoti, kokias klaidas anksčiau atliko kiti, kad jų išvengtum. „Nesu prieš žengti į užpildytą rinką, bet tada turiu galvoti, kuo aš galiu išsiskirti, daryti kažką kitaip nei konkurentai. Tai verčia būti kūrybingu, sugalvoti kažką naujo“, – sakė verslininkas.