Anksčiau šįmet ji jau skelbė dukart pagerinusi visų 2014 metų rezultatą ir pasiekusi 10 mln. žaidėjų skaičių, o dabar jį vėl padvigubino.
Edukacinius žaidimus vaikams kuriančios įmonės „TutoTOONS“ bendraįkūrėjas Mantas Radvila džiaugėsi pasiekimu: „Akivaizdu, kad mums teks dar kartą pergalvoti kompanijos 2015 metų planą, nes jį ir vėl pagerinome.“
Populiariausi kompanijos žaidimai skirti 4–6 metų amžiaus mergaitėms. Šiuo metu sėkmingiausi žaidimai „Sweet Baby Girl Beauty Salon“, „Animal Hair Salon“ ir „Sweet Baby Girl Dream House“ patenka į populiariausių „Google Play“ edukacinių ir šeimoms skirtų žaidimų dešimtuką.
Kompanijos tikslas yra skatinti pačius žmones kurti žaidimus, taip plečiant žaidimų kūrėjų bendruomenę visame pasaulyje. Tai – viena pagrindinių priežasčių, kodėl atsirado „TutoTOONS“ platforma, leidžianti be jokio programavimo sukurti savo žaidimą. Kuriant su šia platforma tereikia turėti žaidimo idėją ir nusipiešti žaidimo grafiką.
„TutoTOONS“ žaidimų kompanija aktyvią savo veiklą pradėjo 2014 m. sausį. Nuo tada ji išleido daugiau nei 120 edukacinių žaidimų vaikams populiariausiose mobiliųjų aplikacijų parduotuvėse.