Lietuvių žaidimų kompanijai vėl teks keisti metų planą

2015 m. birželio 30 d. 16:04
lrytas.lt
Lietuvių žaidimų kūrėjų kompanija „TutoTOONS“ skelbia, kad jos žaidimai vos per tris mėnesius sulaukė 10 mln. naujų žaidėjų.
Daugiau nuotraukų (1)
Anksčiau šįmet ji jau skelbė dukart pagerinusi visų 2014 metų rezultatą ir pasiekusi 10 mln. žaidėjų skaičių, o dabar jį vėl padvigubino.
Edukacinius žaidimus vaikams kuriančios įmonės „TutoTOONS“ bendraįkūrėjas Mantas Radvila džiaugėsi pasiekimu: „Akivaizdu, kad mums teks dar kartą pergalvoti kompanijos 2015 metų planą, nes jį ir vėl pagerinome.“
Populiariausi kompanijos žaidimai skirti 4–6 metų amžiaus mergaitėms. Šiuo metu sėkmingiausi žaidimai „Sweet Baby Girl Beauty Salon“, „Animal Hair Salon“ ir „Sweet Baby Girl Dream House“ patenka į populiariausių „Google Play“ edukacinių ir šeimoms skirtų žaidimų dešimtuką.
Kompanijos tikslas yra skatinti pačius žmones kurti žaidimus, taip plečiant žaidimų kūrėjų bendruomenę visame pasaulyje. Tai – viena pagrindinių priežasčių, kodėl atsirado „TutoTOONS“ platforma, leidžianti be jokio programavimo sukurti savo žaidimą. Kuriant su šia platforma tereikia turėti žaidimo idėją ir nusipiešti žaidimo grafiką.
„TutoTOONS“ žaidimų kompanija aktyvią savo veiklą pradėjo 2014 m. sausį. Nuo tada ji išleido daugiau nei 120 edukacinių žaidimų vaikams populiariausiose mobiliųjų aplikacijų parduotuvėse.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.