Tokias išvadas leidžia daryti UAB „E.mokykla“ surinkti duomenys: per 4 tūkst. penktokų iš 432 šalies mokyklų mėnesį bandė pagal pagrindinio ugdymo bendrąsias programas paruoštą EMA – pirmąsias Lietuvoje skaitmenines bei atsispausdinamas pratybas. Didžiausią entuziazmą parodė ne, kaip įprasta, didžiųjų miestų, o regionuose esančių miestelių mokytojai, tėvai bei mokiniai.
Mažesnių miestelių gyventojų entuziazmas – kone dvigubai didesnis nei žmonių iš didžiųjų šalies miestų: į skaitmeninių pratybų išbandymą įsitraukė miestų periferijose gyvenantys pedagogai, penktų klasių mokiniai ir jų tėvai. 10-yje aktyviausių Lietuvos savivaldybių daugiau nei 70 proc. mokyklų išbandė EMA, ir tik viena iš jų buvo didmiestis – sostinė. Kitų didžiųjų miestų įsitraukimas svyravo ties 40 proc. riba.
„Tikėtina, kad didmiesčiuose dirbantys mokytojai yra persisotinę naujovių. Periferijose tokių dalykų mažiau, greičiau „išgirstama“ žinutė apie kažką nauja. Ne paslaptis, kad konkuruojama dėl mokinio krepšelio ir netgi darbo vietos ar daugiau valandų, – sakė „E. Mokykla“ pardavimų vadovas Aleksas Abraškevičius. – Be to, regionų mokyklos neretai turi įrangos, kurią norėtų efektyviai išnaudoti, todėl ieško ir domisi, kaip tą padaryti. Žinoma, yra naujovių vengiančių, tačiau, kaip atskleidžia skaitmeninių pratybų bandymo rezultatai, didesnė dalis paprasčiau ir lengviau tas naujoves priima“.
EMA – tai skaitmeninės bei atsispausdinamos pratybos, leidžiančios kiekvieną vaiką mokyti individualiai ir, atsižvelgiant į turimas žinias bei gebėjimus, jį motyvuoti. Naujojo įrankio turinys atitinka bendrąsias pagrindinio ugdymo programas, taip pat yra suderintas su alternatyvių vadovėlių turiniu ir gali būti naudojamas dirbant su jais.