Panašaus pobūdžio laiškai plinta jau ne pirmą kartą. Šiuo metu platinamuose brukaluose apstu elementarių rašybos klaidų, tad vien tai leidžia įtarti, jog tai – ne banko informacija.
Laiške rašoma: „Gerbiamas kliente. Jūsų slaptažodžių generatorius nėra sinchronizuojami su mūsų banko serveryje. Pradėti procesas.“
Spustelėjus ant pastarųjų žodžių lankytojai patenka į tinklalapį, kurio išvaizda primena tikrąjį DNB interneto bankininkystės puslapį, bet iš tiesų tai – spąstai. Įvedus duomenis, jie siunčiami tiesiai įsilaužėliams, kurie gali ištuštinti sąskaitas.
DNB ragina klientus ignoruoti šiuos laiškus.
„Mes nuolat raginame klientus būti atidžiais ir primename, kad DNB niekuomet neprašo pateikti ar keisti tik jiems žinomų banko internete ar mokėjimo kortelės slaptažodžių el. laiškais ar telefonu. Atskleidę konfidencialius duomenis, klientai turėtų kuo skubiau apie tai informuoti banką. Šiuo metu DNB bankas internete veikia be sutrikimų, nukentėjusių klientų ar padidėjusio kiekio prašymų pasikeisti slaptažodžius nėra“, – teigė DNB Rinkodaros ir komunikacijos departamento projektų vadovė Rasa Petruškevičiūtė.