Kompanijos vadovai naująjį logotipą vadina lengvu, atviru ir paprastu – nebeliko pavadinimą įrėminančio kvadrato, atsisakyta papildomų grafinių elementų.
Keisis ir klientų aptarnavimo salonai: jie bus įrengti skandinavišku stiliumi ir primins namus. Juose klientai galės išmėginti naujausius įrenginius, susipažinti su išmaniąja „Teo" televizija bei kitomis paslaugomis. Pirmasis toks salonas bus atidarytas penktadienį Kauno „Akropolyje“.
„Teo“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas teigė, kad šįmet planuojama atnaujinti arba naujose vietose atidaryti daugiau nei 10 salonų. Dalis prekybos ir aptarnavimo vietų bus uždarytos.
Beje, K.Šliužas užsiminė, kad svarstoma galimybė klientų aptarnavimo srityje pajėgas jungti su „Omnitel“ (pastarąją bendrovę valdo pagrindinė „Teo“ akcininkė „TeliaSonera“). Šiuo metu dar vyksta diskusijos, kiek ir kokio dydžio salonuose galėtų būti siūlomos abiejų bendrovių paslaugos, o sprendimus tikimasi priimti artimiausiais mėnesiais.
Per artimiausius kelerius metus „Teo“ ketina plėsti išmaniosios televizijos turinio pasiūlą, tobulinti interneto televiziją Interneto.tv ir plėsti prekių įvairovę elektroninėje parduotuvėje.
K.Šliužas taip pat užsiminė, kad šįmet vartotojams bus pasiūlyti naujos kartos „802.11 ac“ standartą palaikantys „Wi-Fi“ įrenginiai, leidžiantys belaidžiu būdu naudotis per 100 Mbps greitaveikos internetu: „Matome tendencijas ir darome namų darbus, šiais metais „persiginkluosime“ šioje vietoje.“
Šiuo metu vartotojams siūlomas tik „802.11 n“ standarto prievadą palaikantis maršrutizatorius, leidžiantis duomenis persiųsti iki 50 Mbps sparta.
Ir nors konkurentai didžiuosiuose šalies miestuose interneto bei TV paslaugas siūlo pigiau, „Teo“ permainų kainodaroje nežada. „Mes turime geriausius produktus, taigi aš manau, kad tas kainų skirtumas yra pagrįstas. Čia tokie dalykai, kuriuos rinka sustato į vietas“, – sakė K.Šliužas.
Neseniai konkurentai „Skynet“ klientams pasiūlė rekordiškai didelę interneto spartą – 500 Mbps į užsienį ir 1 Gbps Lietuvoje. „Teo" teigia savo geriausio pasiūlymo – 500 Mbps į užsienį ir Lietuvoje – artimiausiu metu nekeisianti.
„Nemanau, kad reikėtų leistis į tokias lenktynes. Mes kažkada, labai seniai, testavomės tokius dalykus. Bet realiai, praktiškai nėra įrangos, kuri galėtų tai panaudoti. Jie taip nusprendė – gerai, gerbiu tokį ėjimą, bet nemanau, kad kažkas gali pamatyti skirtumą“, – teigė „Teo“ vadovas.
„Teo“ iš viso turi daugiau nei pusę milijono interneto vartotojų ir 186 tūkstančius televizijos paslaugos vartotojų. Klientų, besinaudojančių šviesolaidiniu „Teo“ internetu, skaičius pernai išaugo 11 proc. ir viršijo 200 tūkstančių, o IPTV klientų skaičius didėjo beveik ketvirtadaliu – iki 131 tūkstančio.