Du pirmieji visiškai pritaikyti Lietuvai žaidimai – vieni iš populiariausių „Game Insight“ produktų: „Cloud Raiders“ ir „Flower House“.
„Siekiame tapti mobiliųjų žaidimų lyderiu ne tik Lietuvoje, bet ir visame Baltijos regione. Šis mūsų žingsnis ‒ vienas pirmųjų įgyvendinant šį tikslą ir suteikiant galimybę vartotojams žaisti mūsų žaidimus savo kalba“,– sakė „Game Insight“ direktorius Anatolijus Ropotovas.
Lietuvių kalba adaptuotas pasaulinis hitas „Cloud Raiders“ yra strateginis veiksmo žaidimas, kuriame žaidėjai turi pastatyti neįveikiamą padangių tvirtovę ir ją ginti naudodami įvairias priemones, įskaitant pabūklus, spąstus ir magiškus artefaktus. Žaidėjai taip pat gali burti gentis ir triuškinti jų priešus mūšiuose.
Žaidimas pritaikytas „iPad“,„iPhone“ „Facebook“, „iPod Touch“, „Google Amazon Appstore“, „Windows Store“ ir „Windows Phone Store“.
„Flower House“, itin populiarus tarp moteriškosios auditorijos visame pasaulyje, suteikia žaidėjams galimybę auginti retas gėles, komponuoti gyvas puokštes ir sukurti daugiau kaip 100 naujų hibridų, įskaitant tokius, kurių galima rasti realiame pasaulyje. „Flower House“ Lietuvoje galima atsisiųsti iš „App Store“ arba iš „Google Play“.
„Game Insight“ yra nemokamų žaidimų, skirtų išmaniesiems telefonams, planšetėms ir socialiniams tinklams, lyderė, turinti daugiau nei 250 mln. žaidėjų visame pasaulyje.
Vilniuje įsikūrusi „Game Insight“ turi 14 kūrybinių studijų ir daugiau nei 900 darbuotojų visame pasaulyje.