Lietuvoje mobiliajai reklamai tenka 6 proc. parodymų, tai reiškia, kad telefono arba planšetės ekrane parodoma viena iš 16 reklaminių žinučių internete. „Bendros Europos tendencijos rodo, kad 2013 metais pagrindinis interneto svetainėse rodomos reklamos augimo variklis buvo mobilioji reklama – ją atmetus, iš 14,9 proc. bendro augimo liktų tik 1,1 proc., priklausantis reklamai asmeniniuose kompiuteriuose. Todėl norime tikėti, kad Lietuvoje mobilioji reklama taip pat įgaus pagreitį ir sudarys didesnę interneto reklamos dalį nei dabar“, – teigė Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Lietuvai ir Latvijai.
Daugiausiai mobiliosios reklamos Vidurio ir Rytų Europoje (VRE) parodoma Serbijoje – 18 proc., o regiono vidurkis siekia 8 proc. Vakarų Europoje pagal šį rodiklį pirmauja Jungtinė Karalystė, kurioje mobiliesiems įrenginiams tenka ketvirtadalis reklamos (25 proc.). Vis dėlto mobiliosios reklamos dalis tokiose šalyse kaip Prancūzija (9 proc.) ir Vokietija (5 proc.) atitinka VRE regiono tendencijas.
Portalo Lrytas.lt direktoriaus Ričardo Baltaduonio nuomone, mobilioji reklama Lietuvoje šiandien yra tame taške, kuriame interneto reklama buvo dešimtojo dešimtmečio viduryje. Vis dėlto pokytis šioje srityje jau vyksta, todėl jis priduria: „Ateitis priklauso tiems, kurie jai ruošiasi šiandien.“
Augantis išmaniųjų telefonų ir planšečių skaičius reiškia žymius vartotojų elgsenos pokyčius, nes prieiga prie interneto tampa praktiškai neribota. Ši tendencija reklamos užsakovams ir interneto verslams kelia naujus iššūkius, bet tuo pačiu suteikia ir naujų galimybių.