Interneto svetainėse ir TV kanaluose rodytose reklamose buvę mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ vartotojai Ugnė, Monika bei Martynas teigė, kad pakeitę planą į „Labas kontraktas“ sutaupė nuo 50 iki 70 Lt. Tačiau Konkurencijos tarybos tyrimo metu „Eurocom“ nepateikė duomenų, pagrindžiančių šių teiginių teisingumą.
Šiose reklamose paslaugos nebuvo palygintos objektyviai, kadangi iš reklamų turinio nebuvo aišku, kokios konkrečios paslaugos bei kokios išlaidos buvo lyginamos. Konkurencijos tarybos ekspertai taip pat nustatė, kad reklamose nusifilmavę „Labas kontraktas“ vartotojai net nesinaudojo reklamuojamu mobiliojo ryšio planu.
Konkurencijos taryba itin didelį dėmesį skiria informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina sklaidai. Taryba ne kartą yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus.
Per dešimt šių metų mėnesių Konkurencijos taryba yra gavusi daugiau nei 200 skundų dėl klaidinančios reklamos ir šiuo metu vykdo 3 su tuo susijusius tyrimus.