Apie preliminarų sprendimą buvo pranešta suinteresuotoms šalims.
Konkurencijos tarybos ekspertų nuomone, „Eurocom“ iniciatyva interneto svetainėse Labas.lt, Youtube.com bei įvairiuose TV kanaluose skleistos reklamos pažeidė Reklamos įstatymo 6 straipsnio 1 ir 3 punktuose nustatytus lyginamosios reklamos reikalavimus.
Jie numato, kad reklama negali būti klaidinanti, taip pat reklamoje derėtų objektyviai lyginti vieną ar daugiau prekių ir paslaugų reikšmingų, svarbių, galimų patikrinti ir būdingų savybių, taip pat gali būti lyginama kaina.
Vienoje reklamoje vartotoja Ugnė teigė: „Aš perėjau iš „Tele2“ į „Labas kontraktas“. Per 3 mėnesius sutaupiau apie 70 litų, kadangi dabar mano abonentinis mokestis yra mažesnis nei turėjau prieš tai.“ Kitoje reklamoje sutaupę jautėsi ir naujieji „Labas kontraktas“ klientai Martynas bei Monika: „Anksčiau operatorius buvo mūsų „Tele2“ ir mokėdavom apie 80 litų už abu sunkiai, o čia už abudu 30-31 litus. Tai 50 litų ant sauskelnių jau yra.“
Konkurencijos taryba primena, kad lyginamoji reklama yra leidžiama tik išpildžius visas Reklamos įstatyme nustatytas sąlygas.
Tyrimo išvadų išsiuntimas dar nereiškia, kad įstatymo pažeidimas jau yra nustatytas. Drauge su pranešimu, ūkio subjektai gauna galimybę susipažinti su tyrimo medžiaga bei raštu pateikti savo paaiškinimus. Priimdama galutinį sprendimą taryba įvertins ir atsižvelgs į gautus paaiškinimus.
Už Reklamos įstatymo 6 straipsnyje nustatytų reikalavimų nesilaikymą gali būti skiriama bauda iki 30 tūkstančių litų. Tais atvejais, nustatyti reikalavimai pažeidžiami pakartotinai per vienerius metus nuo baudos paskyrimo, gali būti skiriama iki 120 tūkstančių litų bauda.
„Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė nurodė, kad kompanija neginčys tarybos sprendimo: „Bet koks sprendimas, koks bus priimtas, tokį ir vykdysime.“
Dėl „Labas kontrakto“ reklamų į Konkurencijos tarybą kreipėsi „Tele2“, tuo pačiu ši kompanija suskubo išleisti atsakomąją reklamą, kurioje buvo skelbiama apie konkurentų skleidžiamą melagingą informaciją. Tai supykdė „Bitė Lietuva“ grupės kompanijas: paslaugą teikianti „Eurocom“ skundėsi, kad konkurentai klaidina vartotojus, o „Bitė“ pareiškė, kad „Tele2“ reklamoje užsipuolė ne tuos, ką reikia.
Tiesa, vėliau „Eurocom“ pripažino, kad „Labas kontrakto“ reklamoje buvusi „Tele2“ klientė Ugnė pateikė netikslią informaciją apie tai, kiek sutaupė pakeitusi mobiliojo ryšio operatorių.