Pirmasis šią klaidą pastebėjo „MacRumors“ forumo narys. Norėdamas pagerinti „iPad 3“ veikimą su „iOS 8“ jis atstatė gamyklinius nustatymus. Atlikus šį veiksmą iš „iCloud Drive“ dingo visi jo duomenys.
„Kadangi „iOS 8“ mano planšetėje „iPad 3“ veikė lėtai, aš atstačiau visus gamyklinius nustatymus, tačiau buvo ištrinti visi mano „iWork“ failai! Tada viskas sinchronizavosi ir dingo iš „iCloud“, – teigė nusivylęs vartotojas.
Anot jo, atsarginė duomenų kopija jam nepagelbės, nes jis jos tiesiog nebuvo padaręs. Be to, kadangi naudojasi bandomąja „OS X Yosemite“ versija, „Time Machine“ dėl šios versijos nepalaikymo taip pat neturi atsarginės jo duomenų kopijos.
Jis – ne vienintelis vartotojas, turintis nusiskundimų. Nors „Apple“ mobiliojoje operacinėje sistemoje prieš atstatant nustatymus aiškiai pranešama, jog jokie vartotojo failai nebus ištrinti, regis, kompanija čia paliko didžiulę klaidą.
Patariame kol kas neatstatyti gamyklinių įrenginio parametrų, jei esate aktyvavę „iCloud Drive“ funkciją. Be to, siūlome reguliariai išsaugoti atsarginę įrenginio duomenų kopiją.