Aptikta „iOS 8“ klaida, ištrinanti visus „iCloud“ duomenis

2014 m. rugsėjo 30 d. 14:16
iTouch.lt
Vis daugėja nusiskundimų dėl to, kad, bandant atstatyti įrenginio su „iOS 8“ operacine sistema nustatymus į gamyklinius, yra ištrinami visi vartotojo failai iš debesijos talpyklos „iCloud Drive“.
Daugiau nuotraukų (1)
Pirmasis šią klaidą pastebėjo „MacRumors“ forumo narys. Norėdamas pagerinti „iPad 3“ veikimą su „iOS 8“ jis atstatė gamyklinius nustatymus. Atlikus šį veiksmą iš „iCloud Drive“ dingo visi jo duomenys.
„Kadangi „iOS 8“ mano planšetėje „iPad 3“ veikė lėtai, aš atstačiau visus gamyklinius nustatymus, tačiau buvo ištrinti visi mano „iWork“ failai! Tada viskas sinchronizavosi ir dingo iš „iCloud“, – teigė nusivylęs vartotojas.
Anot jo, atsarginė duomenų kopija jam nepagelbės, nes jis jos tiesiog nebuvo padaręs. Be to, kadangi naudojasi bandomąja „OS X Yosemite“ versija, „Time Machine“ dėl šios versijos nepalaikymo taip pat neturi atsarginės jo duomenų kopijos.
Jis – ne vienintelis vartotojas, turintis nusiskundimų. Nors „Apple“ mobiliojoje operacinėje sistemoje prieš atstatant nustatymus aiškiai pranešama, jog jokie vartotojo failai nebus ištrinti, regis, kompanija čia paliko didžiulę klaidą.
Patariame kol kas neatstatyti gamyklinių įrenginio parametrų, jei esate aktyvavę „iCloud Drive“ funkciją. Be to, siūlome reguliariai išsaugoti atsarginę įrenginio duomenų kopiją.
iOS 8iCloudvirtuali saugykla
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.