Praėjusį penktadienį prasidėjusi paroda tęsis iki rugsėjo 10 dienos. Į ją kasmet susirenka apie 15 tūkst. dalyvių iš daugiau nei šimto šalių, apsilanko apie 240 tūkst. specialistų, o paslaugų užsakoma už 4 mlrd. eurų.
Tokio masto inovacijų renginyje išsiskirti tikrai nelengva. Ypač šalia tokių grandų, kaip „Samsung“, „Sony“, „Nokia“ ir kt.
Trečią kartą kasmetinėje parodoje dalyvaujančios „ACME Europe“ atstovai teigia šįmet nusprendę siekti kitų tikslų. „Pernai dalyvavome, norėdami pristatyti kitokią ACME, visą dėmesį skyrėme „Urban harmony“ prekių linijai ir atnaujintam įvaizdžiui. Šiais metais tikslai kitokie, mažiau investavome į įvaizdžio kūrimą, daugiau – į susitikimų su strateginiais partneriais organizavimą. Taigi jeigu pernai metais dalyvavimui parodoje skyrėme apie 60 tūkst. Lt, šiais – apie 15 proc. mažiau“, – pasakoja pardavimų ir rinkodaros vadovas Arnoldas Saldys.
Nors kainuoja nepigiai, dalyvavimas tarptautinėje parodoje duoda naudos. Pernai po renginio pavyko užmegzti ryšius su ypač svarbiais Vokietijos ir Anglijos rinkų atstovais, atidaryti nauji pardavimo kanalai. Šiais metais jau įvyko dešimtys susitikimų su kompiuterių aksesuarų pardavėjais.
Apsilankius parodoje, akivaizdžiai matomos rinkos tendencijos. Beveik visi rinkos lyderiai pristato įrenginius su 4K technologija, lenktais ekranais ir dėvimąją elektroniką. Kitų metų IFA parodoje lietuvių gamintojas taip pat žada pristatyti savo kurtus dėvimuosius aksesuarus.