Populiariausiu Lietuvoje socialiniu tinklu „Facebook“ naudojasi apie 68 proc. šalies internautų, o 46 proc. jų prie „Facebook“ jungiasi kasdien. „Youtube“ kanalu naudojasi daugiau kaip 77 proc. visų Lietuvos internautų. Tačiau vartotojų įsitraukimas čia mažesnis, kasdien „Youtube“ aplanko 34 proc. internautų, o naudojamas jis dažniausiai muzikai klausyti, videofilmukams dėti ir žiūrėti.
„Google+“ gerokai atsilieka nuo lyderių ir turi apie 27 proc. vartotojų. Jį kasdien aplanko 8 proc. internautų. Į populiariausių socialinių tinklų penketuką patenka ir lietuviški socialiniai tinklai, tačiau jų auditorija jau kelerius metus iš eilės mažėja.
„One.lt“ ir „Draugas.lt“ naudojasi atitinkamai 21 proc. ir 15 proc. Lietuvos internautų. Kasdien šie tinklai sulaukia tik apie 1 proc. lankytojų.
Socialinis tinklas „Twitter“ nuo įkūrimo pradžios taip ir nepasiekė reikšmingos auditorijos Lietuvoje. Užsienyje pamėgtas tinklas Lietuvoje turi truputį daugiau kaip 7 proc. vartotojų, iš kurių tik 1 proc. apsilanko jame kiekvieną dieną.
Po truputį kelią šalyje skinasi vadinamasis „profesinis“ socialinis tinklas „LinkedIn“, skirtas darbuotojų ir darboviečių paieškai, informacijai apie profesinę veiklą rasti bei dalytis. Prie jo prisijungę apie 6 proc. Lietuvos interneto vartotojų.
3–6 proc. vartotojų pritraukia pramogoms skirti socialiniai tinklai „Instagram“, „Pinterest“, „Spotify“ ir „Tumblr“. Mažiausiai populiari šalyje yra socialinė platforma „Foursquare“.
Lietuvos interneto naudotojas naudojasi vidutiniškai 2,4 socialiniais tinklais ar platformomis. Pavyzdžiui 87 proc. „Facebook“ vartotojų atsakė, jog taip pat naudojasi ir „Youtube“ kanalu, 30 proc. kartu su „Facebook“ naudoja „Google+“ tinklą ir pan.
Tokius duomenis surinko bendrovė TNS LT, šių metų vasario–balandžio mėnesiais tiesioginiu būdu apklaususi 1898 Lietuvos gyventojus nuo 15 iki 74 metų amžiaus.