Informacinės visuomenės plėtros komiteto užsakytas tyrimas, kurio metu buvo apklausti 1004 Lietuvos gyventojai nuo 16 iki 74 metų amžiaus, atskleidė ir daugiau duomenų apie lietuvių lankymąsi viešojo sektoriaus interneto svetainėse.
Gyventojai valstybės ir savivaldybių institucijų interneto svetainėse vis dažniau lankosi norėdami atlikti tam tikras procedūras. 2014 m. duomenimis, dažniausiai čia apsilankę gyventojai pildė arba teikė elektronines deklaracijas, prašymus, kitas e. dokumentų formas - tai darė 61 proc. apsilankiusiųjų (pernai - 32 proc.).
Dažniau galimybe dokumentus pildyti ir teikti internetu naudojosi 30-39 m. amžiaus žmonės, aukštos kvalifikacijos specialistai, aukštąjį išsilavinimą turintys gyventojai, aukštesnes nei vidutines pajamas gaunantys asmenys,
vilniečiai.
Institucijų interneto svetainėse gyventojai taip pat ieškojo bendrosios informacijos apie instituciją ar jos veiklą – 46 proc. (2013 m. – 65 proc.), informacijos apie institucijos teikiamas paslaugas ir jų gavimo tvarką – 40 proc. (2013 m. – 43 proc.), informacijos apie darbuotojus ir jų kontaktų – 35 proc. (2013 m. – 36 proc.).
Per metus žymiai – beveik 20 proc. – išaugo dalis gyventojų, kurie iš viešojo sektoriaus institucijų interneto svetainių siuntėsi įvairias prašymų, kitų dokumentų formas, skirtas pildyti popieriuje.
Nesilankantys institucijų svetainėse gyventojai dažniausiai nurodė tokias priežastis: nėra būtinybės ar poreikio, pernelyg sudėtingos naudoti elektroninės paslaugos, problemos randant reikalingą informaciją.
Tačiau net 77 proc. gyventojų, kurie per pastaruosius metus lankėsi institucijų interneto svetainėse, jų kokybę vertina teigiamai. Šis rodiklis, palyginys su 2013 m. duomenimis, išaugo 4 procentiniais punktais.