Metus „Omnitel“ vadovaujantis D.Strömbergas interviu portalui Lrytas.lt teigė, kad labiausiai jį nustebino įtempta ir grubi konkurencija mobiliojo ryšio rinkoje. Netikėtas buvo ir pernai lapkritį bei gruodį vykęs „Bitės“ ir „Tele2“ kainų karas.
„Aš manau, kad tai nėra naudinga – nei kompanijoms, nei vartotojams. Kodėl mes visame tame nedalyvavome? Nes norėjome sukoncentruoti dėmesį į tai, ką mokame geriausiai, – sakė „Omnitel“ prezidentas. – Ir ateityje neplanuojame imtis agresyvių veiksmų. Žinoma, privalome išlaikyti panašų kainų lygmenį, kaip konkurentai, negalime gyventi „kitoje planetoje“, nes tai neįmanoma. Bet jei konkurentai kovoja ir pykstasi, tegul – mes nusprendėme, kad tame nedalyvausime.“
Jis pripažino, kad dėl pasyvumo kompanija neteko klientų ir pajamų. Užtat kautynės pakenkė ir konkurentų finansinėms ataskaitoms. Be to, niekas negarantuoja, kad nauji klientai naudosis paslaugomis ilgiau nei pusmetį ar metus.
Kokiomis priemonėmis „Omnitel“ ketina susigrąžinti prarastus vartotojus ir pritraukti naujų? D.Strömbergo receptas – klausytis, klausytis ir dar kartą klausytis klientų.
Išsamų interviu su D.Strömbergu skaitykite savaitgalį portale Lrytas.lt.