„Verslo angelų fondo I“ ir privačių investuotojų valdoma elektroninių parduotuvių nuomos teikėja „shopinn.lt“ pasirašė partnerystės sutartį su kitu startuoliu „Soundest”, siūlančiu naujienlaiškių rinkodaros įrankį ir abu sieks, kad elektroninė prekyba būtų prieinama kiekvienam Lietuvos gyventojui.
„Sėkminga e.prekyba – tai ne vien geros elektroninės parduotuvės turėjimas. Viena iš klaidų, kad daug investavus į techninius sprendimus, svetainę, vėliau paaiškėja, jog nebeliko pinigų rinkodarai. Matydami, kokią didelę įtaką naujienlaiškiai turi pardavimams, radome partnerį, kuris ir šią vietą leido papildyti. Integravus „Soundest” naujienlaiškių rinkodaros įrankį, svetainių savininkai, net ir neturėdami specifinių žinių, galės pranešti apie save klientams“, – sakė „shopinn.lt” vadovas Andrius Čepkus.
„Šių metų pradžioje pradėję veiklą jau pritraukėme daugiau nei 30 smulkių ir vidutinių elektroninių parduotuvių, tarp kurių ir tarptautiniai prekiniai ženklai – „Pylones“, „Light my fire“, „Blasercafe“, „Piere Cardin“. Kartu „shopinn.lt“ tapo ir įrankiu pradedantiems naują verslą. Nuo pat pradžių tikslas buvo labai paprastas – kad elektroninė prekyba taptų paprasta, prieinama bei suprantama kiekvienam.“
Bendrovės „Soundest“ vadovas Rytis Laurinavičius teigia, kad su specializuotu, lietuvių sukurtu įrankiu naujienlaiškių kampaniją galima parengti vos per keletą minučių net neturint specifinių žinių.
„Džiaugiamės, kad sėkmingai užsienio rinkose veikianti „Soundest“ grįžta namo į Lietuvą. Šiuo metu mūsų paslaugomis naudojasi daugiau nei 1300 elektroninių parduotuvių 64 pasaulio šalyse. „Shopinn.lt“ – pirmasis mūsų partneris Lietuvoje.
Dėl gilios sistemų integracijos pradėti elektroninio pašto kampanijas galima per kelias minutes. Dar daugiau – visi „shopinn.lt“ naudotojai galės pasirinkti vieną iš nemokamų „Soundest“ šablonų ir per mėnesį siųsti 1 mln. laiškų visiškai nemokamai. Tai leis sutaupyti tūkstančius litų kiekvieną mėnesį“, – sakė R.Laurinavičius.
„Shopinn.lt” ateityje ketina siūlyti daugiau paslaugų, kuria internetinį prekybos centrą, kuriame įsikūrusioms parduotuvėms bus dar lengviau pasiekti žinomumo. Portalo planuose – ir kaimyninių šalių rinkos, siekiama sudaryti galimybę klientams lengvai atidaryti parduotuvę ir užsienyje.
Gal tikrai netrukus mezginių ir krepšių pardavėjai iš gatvės ar turgaus persikraustys į internetą, kur švariau, saugiau, greičiau ir pelningiau?