„Tele2“ klientų aptarnavimo specialistai nurodo, kad atkuriamų SIM kortelių skaičius išauga dėl upėse ir ežeruose nuskendusių telefonų. Žmonės taip pat kreipiasi dėl sušlapusių telefonų remonto, tačiau toks jų gedimas nėra kompensuojamas garantinio remonto.
„Ežerų sezono metu nuskendęs telefonas yra pati dažniausia priežastis, kodėl žmonės kreipiasi dėl SIM kortelių atkūrimo. Jai nusileidžia ir telefonų vagystės užsienyje, kurių taip pat padaugėja dėl atostogų. Šiemet dalis klientų jau yra apsidraudę telefonus, todėl galėsime padėti ne tik atkurdami korteles, bet ir atlygindami nuostolius“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
„Tele2“ klientams prieš atostogas pataria įsigyti specialų, vandeniui nepralaidų telefono dėklą. Jis pravers ne tik prie vandens telkinio, bet ir vasaros audrų metu.
Finansiškai apsisaugoti nuo telefono praradimo galima apdraudus perkamą telefoną. Šią paslaugą siūlo visos didžiosios mobiliojo ryšio bendrovės. Telefonui nuskendus ar jį užliejus vandeniu, draudimas padengia jo taisymo išlaidas arba visą vertę, jei telefonas sugadintas nepataisomai.
Telefonui panirus po vandeniu dar galima jį išgelbėti. Reiktų iškart ištraukti SIM kortelę ir, jei leidžia telefono modelis, telefono bateriją. Vėliau iš įrenginio reikia pašalinti kiek įmanoma daugiau vandens – pavyzdžiui, išpūsti siurbliu. Tiesa, reiktų įsitikinti, ar pučiamas oras yra šaltas, nes karštas telefonui gali pakenkti dar labiau. Palikite telefoną džiūti maždaug 48 valandoms ir patikrinkite, ar jis veikia.