„Labas kontrakto“ komanda pripažįsta: Ugnė apsiskaičiavo

2014 m. kovo 27 d. 10:50
Gediminas Gasiulis
„Labas kontrakto“ reklamoje buvusi „Tele2“ klientė Ugnė pateikė netikslią informaciją apie tai, kiek sutaupė pakeitusi mobiliojo ryšio operatorių. Tai pripažino patys „Labas kontrakto“ reklamų kūrėjai.
Daugiau nuotraukų (1)
„Neseniai mobiliojo ryšio operatorių reklamos sukėlė daug sumaišties. Labai apmaudu, kad į visa tai buvo įtraukta ir mūsų klientė. Atsiprašome už tai, kad „Labas kontrakto“ reklamoje skaičiai, kiek sutaupo mūsų klientė, buvo netikslūs“, – rašoma ketvirtadienį žiniasklaidos atstovams atsiųstame pranešime, kurį pasirašo „Labas kontrakto“ komanda.
„Tele2“ konkurentų sprendimą pripažinti klaidą vertina teigiamai. „Svarbu, kad vartotojai gautų teisingą informaciją, – sakė „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas. – Mes apie tai ką tik sužinojome. Apsvarstysime galimybę atsiimti Konkurencijos tarybai pateiktą skundą.“
Primename, kad „Tele2“ atstovai vasario mėnesį pranešė išsiaiškinę, jog konkurentų „Labas kontrakto“ reklamoje nusifilmavusi buvusi jų tinklo klientė Ugnė meluoja, esą per tris mėnesius sutaupė 70 Lt. „Tele2“ pastebėjo, kad skaičiuodama tariamai sutaupytus pinigus klientė neatsižvelgė į tai, jog mokėjo ne tik už paslaugas, bet ir už mobiliojo ryšio telefoną.
Reklamos užsakovai tuomet tikino, kad mergina pasakojo savo patirtį, o sutaupytą sumą apskaičiavo apytiksliai.
Dėl šios reklamos „Tele2“ kreipėsi į Konkurencijos tarybą, o tuo pačiu suskubo išleisti atsakomąją reklamą, kurioje buvo skelbiama apie konkurentų skleidžiamą melagingą informaciją. Tai supykdė „Bitė Lietuva“ grupės kompanijas: paslaugą teikianti „Eurocom“ skundėsi, kad konkurentai klaidina vartotojus, o „Bitė“ pareiškė, kad „Tele2“ reklamoje užsipuolė ne tuos, ką reikia.
Nei „Eurocom“, nei „Bitė“ Konkurencijos tarybai įteiktų skundų atsiimti neketina. „Mūsų atsiprašymas už netikslumą „Labas kontraktas“ reklamoje nėra susijęs su, mūsų nuomone, įstatymus pažeidusia „Tele2” reklama, dėl kurios buvo kreiptasi“, – sakė „Bitės“ atstovė ryšiams su visuomene Rūta Latinytė.
Nors „Labas kontrakto“ komanda pripažįsta, kad reklama buvo klaidinanti, jie ir toliau tiki, kad klientų nuomonė bei patirtis yra vienas patikimiausių bei teisingiausių rodiklių, vertinant paslaugų kokybę, kainas ir kt.
„Žvelgiant į ateitį, „Labas kontrakto“ misija nesikeis. Ir toliau kviesime vartotojus rinktis „Labas kontrakto“ paslaugas ir sumažinti išlaidas mobiliajam ryšiui“, – rašoma pranešime.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.