Konkurencijos taryba prieš daugiau nei mėnesį gavo kompanijos „Tele2“ pareiškimą dėl konkurentės „Eurocom“ mobiliojo ryšio paslaugos „Labas kontraktas“ reklamų. „Tele2“ nuomone, šios paslaugos reklamos pažeidė Reklamos įstatymo 6 straipsnyje numatytus lyginamosios reklamos leistinumo kriterijus ir galimai klaidino vartotojus.
Konkurencijos taryba įvertino abiejų įmonių pateiktą informaciją bei argumentus ir įtarusi, kad mobiliojo ryšio paslaugos „Labas kontraktas“ reklamos gali turėti neleidžiamos lyginamosios reklamos požymių, nutarė pradėti tyrimą.
„Konkurencijos taryba pradeda tyrimą tuomet, kai kyla pagrįstų įtarimų apie galimą pažeidimą, tačiau tyrimo pradėjimas dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja. Tik atlikus tyrimą galima konstatuoti, buvo ar nebuvo pažeidimas“, – rašoma Konkurencijos tarybos pranešime spaudai.
Pagal Reklamos įstatymą, tyrimai dėl galimai neleidžiamos lyginamosios reklamos arba klaidinančios reklamos turi būti baigti per šešis mėnesius nuo tyrimo pradėjimo dienos. Įstatymas taip pat numato galimybę motyvuotu nutarimu tyrimą pratęsti dar šešiems mėnesiams.
Šiemet Konkurencijos taryba jau gavo 53 skundus dėl galimų Reklamos įstatymo pažeidimų. Pernai Konkurencijos tarybos ekspertai išnagrinėjo apie 300 pranešimų dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams 119 įspėjimų, siūlančių pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.