„Mes labai aiškiai matome, kad „Tele2“ stipriai dreba dėl savo pozicijų. Jie jaučiasi nesaugūs“, – sakė „Bitės“ Privačių klientų segmento vadovas Arūnas Mickevičius.
„Tele2“ kreipėsi į Konkurencijos tarybą dėl „Labas kontrakto“ reklamos, kurioje buvusi jų klientė nurodo, kad pakeitusi operatorių per tris mėnesius sutaupė 70 Lt. „Tele2“ šią reklamą vadina melaginga.
„Tele2“ reakcija į šias reklamas rodo, kad jiems nepatinka klientų balsas ir nuomonė, jog geriausios kainos pasiūlymai jau nebe pas juos. Peržengdama visas verslo etikos normas, bendrovė bando savo buvusius klientus užtildyti“, – teigė „Eurocom“, valdančios „Labas kontraktą“ paslaugą, direktorius Aurimas Kapočius.
„Bitės grupė“ žada bendradarbiauti atliekant tyrimą, o taip pat imsis teisinių priemonių dėl „Tele2“ atsakomųjų veiksmų.
„Bitės“ atstovai užsimena, kad yra paruošę ir daugiau reklamų, kuriose savo nuomonę apie naują operatorių išsako buvę konkurentų klientai. „Tele2“ reakcija, anot jų, neturės įtakos suplanuotai reklaminei kampanijai: jos bus transliuojamos, kaip ir numatyta.
„Bitės grupė“ trečią mėnesį pirmauja tarp šalies mobiliojo ryšio operatorių pagal numerį perkeliančių klientų skaičių. Taip pat 60 proc. perėjusių į „Labas kontraktą“ yra buvę „Tele2“ klientai.