„Labas kontrakto“ reklamoje – meluojanti „Tele2“ klientė?

2014 m. vasario 11 d. 09:52
Gediminas Gasiulis
„Tele2“ atstovai teigia išsiaiškinę, kad konkurentų „Labas kontrakto“ reklamoje nusifilmavusi buvusi jų tinklo klientė Ugnė meluoja, esą per tris mėnesius sutaupė 70 Lt. Reklamos užsakovai tikina, kad mergina pasakojo savo patirtį.
Daugiau nuotraukų (1)
Sauliaus Poškos proteguojamo „Labas kontrakto“ reklamose pabrėžtinai įvardijama, kad šią paslaugą pasirinkę klientai sutaupo,  ypač atėję iš „Tele2“ tinklo. Pastaruoju metu išleistos kelios naujos reklamos, kuriose tai patvirtina ir buvę „Tele2“ klientai.
„Šiuo metu studijuoju trečiame kurse ir  dar tuo pat metu dirbu. Be abejo, svarbu man taupyti. Aš perėjau iš „Tele2“ į „Labas kontraktą“. Per tris mėnesius sutaupiau apie 70 Lt, nes dabar mano abonentinis mokestis yra mažesnis, negu turėjau prieš tai“, – „Labas kontrakto“ reklamoje teigia 23 metų studente prisistačiusi Ugnė.
„Tele2“ išsiaiškino, kad ši mergina anksčiau iš tiesų naudojosi jų paslaugomis, tačiau praėjusių metų pabaigoje pakeitė operatorių ir pabėgo pas konkurentus.
„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas pažymi, kad merginos teiginiai apie tariamai sutaupytą abonentinį mokestį yra laužti iš piršto.
Iš viso per tris mėnesius (liepą–rugsėjį) ji „Tele2“ sumokėjo kiek daugiau nei 80 Lt, tačiau jos abonentinis mokestis sudarė mažąją  šios sumos dalį. Mobiliojo ryšio operatoriaus duomenimis, mergina jų tinkle naudojosi planu „Studentas 1“, kurio minimalus mėnesinis mokestis buvo 10 Lt.
„Labas kontraktas“ turi du planus: „Mini“ kainuoja 5 Lt/mėn., o „Norma“ – 10 Lt/mėn. Nei pirmu, nei juo labiau antru atveju sutaupyti 70 Lt per tris mėnesius Ugnei nebūtų pavykę.
„Tele2“ atstovas pažymėjo, kad didelę dalį buvusios klientės sąskaitos sudarydavo 17 Lt siekiantis mėnesinis telefono mokestis.
„Tele2“ pateikė skundą Konkurencijos tarybai dėl klaidinančios lyginamosios reklamos. Kol vyks tyrimas, kompanija reikalauja stabdyti „Labas kontrakto“ reklamas.
Pasakojo savo patirtį
„Labas kontraktas“ priklauso „Bitės“ valdomai bendrovei „Eurocom“. Užsakovai teigia, kad reklamos sukurtos remiantis „Spinter“ atliktu tyrimu, kuris parodė, kad daugiau nei 80 proc. „Tele2“ klientų, perėjusių į „Labas kontraktą“, sutaupė.
„Tokia praktika teikti nuorodą į sociologinius tyrimus nėra nauja rinkoje, tai darė reklamose ir mūsų konkurentai. Konkretus žmogus, duodamas interviu, nurodo savo autentišką patirtį, lygindamas kelių operatorių kainas. Vėlgi  tai nėra nauja praktika, „Tele2“ ją labai dažnai naudoja. Šiuo atveju mes neturime jokios įtakos vartotojo reiškiamai nuomonei. Vartotojai buvo įspėti, kad turi sakyti teisingą informaciją, ir žinojo apie šią savo pareigą ir atsakomybę“, – sakė „Eurocom“ vadovas Aurimas Kapočius.
Anot jo, prieš reklamų filmavimą buvo kalbamasi su žmonėmis, išsiaiškinta, kiek ir kokiomis paslaugomis jie naudojosi. „Norėjome, kad reklamoje kalbantys žmonės atspindėtų bendrą tendenciją ir jų pasakojimai neklaidintų. Nemažai klientų tiek daug sutaupė dėl to, jog būdami „Tele2“ turėjo terminuotąsias sutartis, todėl ilgą laiką būdavo priversti permokėti, – teigė A.Kapočius. – Vaizdžiai kalbant, kodėl aš negaliu lyginti vakarienės kainos, jeigu esu priverstas ne vienus metus pirkti vienoje vietoje ir negaliu eiti į kitą, kur pigiau?“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.