Skelbia, kad DI agentai šiemet transformuos darbą, pramonės šakas ir kasdienį gyvenimą

2025 m. sausio 13 d. 13:30
2025 m. dirbtinio intelekto (DI) agentai turėtų iš esmės pakeisti pramonės šakas, darbo aplinką ir kasdienį gyvenimą. Jie ne tik padidins produktyvumą, bet ir savarankiškai vykdys užduotis, optimizuos darbų srautus ir leis žmonėms sutelkti dėmesį į aukštesnės vertės veiklas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Daugiau nuotraukų (1)
2024 m. įvykusių proveržių dėka, kuomet DI įrankiai buvo sklandžiai integruoti į kasdienes užduotis, DI rengiasi kitam dideliam šuoliui. Generatyvinio DI naudojimas išaugo nuo 55 proc. 2023 m. iki 75 proc. 2024 m., o organizacijų pasiekta grąža iš kiekvieno investuoto JAV dolerio pasiekė 3,70 JAV dolerio. Tikimasi, kad iki 2030 m. DI indėlis į Europos BVP pasieks 2,7 trilijono JAV dolerių, nes technologijų diegimas spartėja, o verslai vos per 13 mėnesių iš to jau gauna vertės.
DI transformacijos tempas ir toliau augs, nes organizacijos siekia pertvarkyti savo veiklą ir atrasti naujų galimybių kurti vertę. Personalizuoti DI asistentai padeda darbuotojams efektyviau apdoroti didelius informacijos kiekius.
„DI ir toliau evoliucionuoja, o 2025-ieji bus proveržio metai, – sakė „Microsoft“ Ukrainos ir Baltijos šalių vadovas Leonidas Polupanas. – DI agentai, turintys patobulintą atmintį, gebėjimą samprotauti ir multimodalinių galimybių, pakeis procesus įvairiose pramonės šakose, leisdami žmonėms bendrauti su technologijomis išmanesniais ir efektyvesniais būdais. Ypač aktuali diskusija bus dėl agentų autonomijos ribų ir toliau žmonėms juos priežiūrint, kad šie patobulinimai būtų atsakingi, įtraukūs ir reikšmingi.“
Pagrindinės DI tendencijos 2025 m.:
  • DI modeliai taps galingesni ir naudingesni. DI modeliai bus greitesni, efektyvesni ir pritaikyti konkretiems poreikiams. Šie pažangūs modeliai spręs sudėtingas problemas mokslo, teisės ir sveikatos priežiūros srityse, palengvindami sutarčių palyginimą, kodo generavimą ir darbų eigos vykdymą.
  • DI agentai pakeis darbo aplinką. DI agentai transformuos darbo vietas savarankiškai atlikdami pasikartojančias ir sudėtingas užduotis – nuo IT trikdžių šalinimo iki darbų eigos optimizavimo. Tokie įrankiai kaip „Copilot Studio“ leis ir programuotojams, ir netechniniams darbuotojams kurti agentus, gerinant bendradarbiavimą ir veiklos efektyvumą.
  • Kasdieniai DI kompanionai. DI kompanionai padarys kasdienį gyvenimą efektyvesnį, padėdami planuoti užduotis, apibendrindami naujienas ir teikdami vaizdinę pagalbą. Tokios funkcijos kaip „Copilot Vision“ supras ir aptars turinį, kurį vartotojai mato internete, padidindami vartotojų produktyvumą ir įsitraukimą.
  • Pritaikytas ir atsakingas DI. Organizacijos turės didesnę kontrolę pritaikydamos DI programas, naudodamos įrankius turinio valdymui, filtrams ir saugos priemonėms.
  • DI skatins mokslo proveržius. DI skatina transformacinius pokyčius moksle, tvarume ir sveikatos priežiūroje. Nuo orų prognozavimo iki vaistų kūrimo – DI spartina tyrimus ir inovacijas. Tikimasi, kad 2025 m. DI ženkliai pagerins našumą sprendžiant tokias problemas kaip klimato kaita ir visuomenės sveikata.
Nauja sinergijos era tarp DI modelių ir agentų
2025 m. ryšys tarp to, kaip DI modeliai yra mokomi ir kaip jie įgalina išmaniuosius agentus, taps dar glaudesnis. Asmenys ir organizacijos įgis galimybę rinktis arba kurti DI modelius, pritaikytus jų specifiniams poreikiams, atverdami naujas inovacijų galimybes, rašoma pranešime žiniasklaidai.
dirbtinis intelektasagentaiužduotys
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.