Lietuviai siūlo virtualius pokalbių robotus paremtus natūralios kalbos apdorojimo technologijomis

2024 m. birželio 19 d. 10:28
Lietuvos bendrovė „Neurotechnology“ plečia dirbtiniu intelektu paremtus sprendimus siūlydama individualiems organizacijų poreikiams pritaikytus virtualius asistentus ir pokalbių robotus, kurie geba suprasti sudėtingas užklausas, sugeneruoti atsakymus ir automatizuotai atlikti užduotis. Dirbtinio intelekto (DI) ir biometrinių technologijų kūrėjai plečia natūralios kalbos apdorojimo (NKA) technologijų galimybes ir pradeda siūlyti individualiai pritaikytus virtualius asistentus ir pokalbių robotus, kurie gali akimirksniu atsakyti į užduodamus klausimus lietuvių ir anglų kalbomis, gerinti klientų aptarnavimą ir didinti efektyvumą įvairiose pramonėse.
Daugiau nuotraukų (1)
Bendrovės kuriami pokalbių robotai skirti įmonėms, valstybinėms institucijoms, finansų įmonėms, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams ir kitoms organizacijoms. Įmonės sukurti virtualūs asistentai gali būti pritaikyti atsižvelgiant į įvairius klientų poreikius.
Pritaikyti ir lietuvių kalbai
Bendrovės kuriami virtualūs asistentai yra pagrįsti didelės kalbos modelių (DKM) technologija ir gali suprasti ir apibendrinti tekstinę informaciją, tiek lietuvių, tiek anglų kalbomis. Įmonės turimas įdirbis dirbtinio intelekto srityje leidžia kurti virtualius asistentus, gebančius bendrauti panašiai kaip žmonės ir nuosekliai atsakyti į sudėtingas vartotojų užklausas bei klausimus.
„Nekantraujame lietuvių įmonėms teikti dirbtiniu intelektu paremtus pokalbių robotus, su kuriais vartotojai galės pakankamai asmeniškai bendrauti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, – teigia įmonės DI sprendimų vystytojas Vytas Mulevičius. – Tobulinamos technologijos leidžia skaitmeninį bendravimą paversti intuityvesniu, efektyvesniu, teikiančiu naudą tiek įmonėms, tiek jų klientams. Artimiausiu metu planuojame dar labiau patobulinti šias programas, į jas integruodami lietuvišką balso sintezatorių. Tokiu atveju pokalbių robotai galės atsakyti į vartotojų užklausas ne tik raštu, bet ir balsu“.
Virtualių klientų aptarnavimo asistentų paskirtis
Įmonės kuriami virtualūs asistentai skirti organizacijų interneto svetainėms, platformoms, programinei įrangai ir kitiems skaitmeniniams sprendimams. Šie virtualūs asistentai, iš vartotojo perspektyvos atrodantys kaip susirašinėjimo langas, yra apmokinami naudojant aktualiausius įmonės duomenis, todėl yra pajėgūs į užklausas atsakyti tiksliai ir komunikuoti panašiai kaip žmogus. Šios programos taip pat gali būti apmokintos bendrauti pasirinktu komunikacijos stiliumi, pasitelkti specifines tam tikros srities žinias ir terminus bei atitikti kitus individualius įmonių poreikius.
Pavyzdžiui, įmonė savo svetainėje yra įdiegusi virtualų asistentą vardu Robertas. Pasitelkdamas įmonės svetainėje esančius duomenis, šis virtualus asistentas gali atsakyti į vartotojų užklausas apie įmonės kuriamus produktus, funkcijas ir kitus, su įmonės veikla susijusius klausimus. Išbandyti šio virtualaus asistento galimybes galima apsilankius įmonės interneto svetainėje.
Finansų tematikos pokalbių robotas „StockGeist“
Be naujų, individualiems įmonių poreikiams pritaikytų virtualių asistentų, šių metų pradžioje bendrovė pristatė finansų tematikos pokalbių robotą „StockGeist Financial Chatbot“. Šis pokalbių robotas, naudodamas sentimento analizę, atsako į pateiktas užklausas apie finansų klausimus ir kriptovaliutų tendencijas. Programa atvirai prieinama adresu chat.stockgeist.ai
Virtualūs pardavimų asistentai
Automatizuotai veikiančių virtualių asistentų užduotys gali skirtis priklausomai nuo reikalavimų. Panašiai kaip ir pardavimų asistentai, kurie daugiausia dėmesio skiria pokalbių el. paštu valdymui ir klientų potencialių užsakymų pavertimui į realius sandorius, virtualūs asistentai gali automatizuoti šias funkcijas naudodami iš anksto nustatytas taisykles. Šie virtualūs pardavimų asistentai taip pat gali koreguoti savo žinių bazę pagal pokalbių su komandos nariais metu gautą papildomą informaciją. Dėl to, tai yra universalus sprendimas, naudingas tiek išorės naudotojams, tiek ir įmonėms darbuotojams.
Natūralios kalbos apdorojimo technologijos ateityje
Įmonė reaguoja į didėjantį natūralios kalbos apdorojimo technologijomis grįstų sprendimų poreikį rinkoje ir toliau vysto įvairius su šia technologija susijusius sprendimus. Natūralios kalbos apdorojimo technologija gali būti panaudojama įvairiai – nuo virtualių asistentų kūrimo iki tekstų įgarsinimo (angl. text-to-speech), įgarsintų tekstų transkripcijos (angl. text-to-speech) ir balso pavertimo į balsą (angl. speech-to-speech) sprendimus, kas rodo šios technologijos universalumą ir plačias taikymo galimybes.
Daugiau informacijos apie bendrovės dirbtiniu intelektu paremtus pokalbių robotus galite rasti įmonės interneto svetainėje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.