„Motociklai turi stovėti, jais negalima važiuoti“, – tik su tokia sąlyga
verslininkai skolino Lietuvos fotografams brangius motociklus
jų erotinėms fotosesijoms.
Fotomenininkas Saulius Paukštys tikino, kad kelis šimtus kilogramų
sveriantys motociklai stovėjo labai tvirtai ir be jokio vargo galėjo
išlaikyti po kelis nuogus modelius, sutikusius pozuoti 2016-ųjų
„Harley Davidson merginų kalendoriui“.
S.Paukštys – vienintelis šių nuotraukų autorius, skelbiantis savo
pavardę. Kiti du fotografai nutarė likti anonimais.
„Erotiniai kalendoriai dažniausiai asocijuojasi su nušiurusiais
popieriaus lakštais, kuriuos autoremontininkai kabina garažuose. Labai
tiesmukiškais ir vulgariais. Norėjome šiuo stiliumi sukurti
meną, kurį žmogus galėtų pasikabinti ir namuose“, – sakė fotografas.
– Kodėl apsinuoginusių moterų ant motociklų nuotraukos buvo tokios populiarios jau daugiau nei šimtą metų? – paklausėme S.Paukščio.
– Tai toks vyro svajonių koncentratas: brangus, gražus motociklas ir
graži, liekna, ugninga mergina.
Vyro supersvajonės receptas. Dviejų svajonių patiekalas, kur kiekvienas
ingredientas vienas kitą papildo.
– Kada tai prasidėjo?
– Manau, kai tik atsirado motociklai – atsirado ir nuogų merginų ant
motociklų nuotraukos. Mačiau senovinius atvirukus – pusnuogės merginos
ant dabar jau senučiukų motociklų.
– Kas smagiau: fotografuoti merginą ant motociklo ar žiūrėti tą nuotrauką?
– Aišku, kad fotografuoti: gali merginą išraityti ant to motociklo kaip
nori, sukurti vaizdą.
– Galvojau, vyrai į erotines fotosesijas pusiau slapta rinkdavosi kur kas griežtesnės moralės laikais. Ar nesijaučiate kaip senienų mylėtojai?
– Na tai kas?
– Kiek laiko fotografavote?
– Visą vasarą ir baigėme tik spalį.
– Kokias merginas fotografavote?
– Visos merginos – fotomodeliai. Elgėsi šaltai, nesikuklino, nerodė
emocijų. Stengėsi išsilenkti ar išsiriesti taip, kaip prašėme.
– Ar niekas neprotestavo, kad taip moteris sudaiktinate ir prilyginate motociklui?
– Atvirkščiai, motociklas – tik priedėlis prie moters. Mes parodėme
moterų žavesį.
Mūsų kalendorius – ne pornografinis, nors merginos visiškai nuogos –
pas mus vyrauja forma, o ne anatomija.
– Kas tie vyrai su fotoaparatais, mėgstantys fotografuoti nuogas moteris ant motociklų?
– Visi jie verslininkai. Tai aukšto lygio fotografai, bet fotografija
jiems – laisvalaikio užsiėmimas.
– Ar jie vedę?
– Taip. Žmonos patenkintos, nes gali matyti, ką jų vyrai veikė.
Patikėkite, dėliodamas merginą aplink motociklą galvoji daugiau apie
formą nei seksą su ja. Fotografuodamas tik dirbi. Kitokios mintys
atsiranda kai žiūri, ką nufotografavai.
– Ar tokio efekto nebūtų nuogą moterį fotografuojant su automobiliu?
– Automobilis platus, ilgas, keturi ratai. Motociklas kompaktiškesnis
ir kur kas grakštesnis.
– Kada pirmą kartą pamatėte, kokias nuotraukas vyrai kabina garaže?
– Pirmąkart su tais vaizdais susidūriau paauglystėje. Tais laikais
nebuvo nei automechanikų, nei erotinių kalendorių. Bet kiekvienas garažas
turėjo slaptą kampelį, išklijuotą nuotraukomis. Nuotraukos
klaidžiojo: triskart perfotografuotos iš senų žurnalų, plakatų. Net
iškarpos iš madų žurnalų tiko, jei šalia moters būdavo automobilis. Ypač
didelį įspūdį darė nuotrauka, kur mergina keitė automobilio ratą.
Devyni iš dešimties vyrų to niekada negalėjo turėti – tik
žiūrėti.
– Kiek mokėjote moterims už erotines fotosesijas?
– Spėčiau, brangiau, nei jos uždirba už savo paslaugas.
Nedaug kas Lietuvoje drįsta taip fotografuotis: saugo savo reputaciją.
Prisiklausė istorijų, kaip tokios nuotraukos gali vėliau pakenkti
karjerai, šeimos gyvenimui. Ypač daug pakenkė prieš keletą metų į
internetinę žiniasklaidą patekusi vienos dainininkės istorija. Rasti
kas fotografuotųsi – sudėtinga.