„Kartą buvau vienoje Rytinio Harlemo mokykloje, antrokų klasėje, – pasakojo D.Golemanas. – Tie vaikai gyveno siaubingomis sąlygomis.“
Antrokų mokytoja jiems liepdavo kasdien daryti vieną pratimą, rašo huffingtonpost.com.
„Kiekvienas vaikas kasdien nueidavo prie savo lentynos, pasiimdavo nedidelį pliušinį gyvūnėlį, atsiguldavo ant kilimo, pasidėdavo tą žaislą ant pilvo ir kurį laiką stebėdavo, kaip jis kyla ir leidžiasi kvėpuojant, – sakė žurnalistas. – Jie skaičiuodavo iki trijų įkvėpdami, o tada skaičiavimą pakartodavo iškvėpdami.“
Pasak mokytojos, tai jiems padėdavo visą dieną.
„Ji sakė, kad jie per visas pamokas likdavo ramūs ir susikoncentravę,“- teigė D.Golemanas.
Tačiau jis mano, kad ilgalaikė pratimo nauda – dar didesnė.
„Šis pratimas stiprina smegenų dalį, kuri mokosi, planuoja, priima sprendimus,“- aiškino vyras.
Kitais žodžiais, pratimas iš esmės padeda ugdyti kognityvinę kontrolę, kuri yra svarbi vaiko sėkmei ateityje.
„Jei ištirtumėte šią savybę tarp vaikų nuo 4-erių ir 8-erių, paaiškėtų, kad tai labiau nulemia jų finansinę sėkmę sulaukus 30-ies, nei jų intelekto koeficientas ar šeimos turtinė padėtis.“
Parengė Dorotėja Noreikaitė