Norėdamas atsakyti į šį klausimą, Laurentas Begue'as paprašė baro lankytojų įvertinti savo patrauklumą ir papūsti į alkotesterį. Pasirodo, daugiau išgėrę asmenys save laikė daug patrauklesniais nei kiti.
Bet galbūt gražesni žmonės yra linkę daugiau gerti? Norėdamas atmesti šią hipotezę, mokslininkas atliko tyrimą laboratorijoje. Vieni tiriamieji gavo išgerti alkoholinio gėrimo (prilygstančio šešioms taurelėms degtinės), kiti nealkoholinio. Kiekvienos grupės pusei dalyvių pasakyta, kad tai – naujas nealkoholinis gėrimas, kurio skonis labai primena alkoholį, o likusieji manė, kad geria alkoholinį gėrimą.
Po trumpos pertraukėlės tiriamieji turėjo įrašyti ragauto gėrimo reklaminį klipą ir jį peržiūrėję įvertinti savo patrauklumą. Kaip parodė rezultatai, asmenys, kurie manė esą įkaušę – nesvarbu, ar gėrė alkoholinį ar nealkoholinį kokteilį – save įvertino daug geriau nei kiti. Alkoholis asocijuojasi su patrauklumu, tad jo išgėrę ar bent manydami, kad išgėrėme, elgiamės atitinkamai.