Našlei reikia palaikymo
K.Brazauskienės fenomeną ir norą būti nuolat pastebėtai paaiškino neurolingvistinio programavimo trenerė, verslo konsultacijų įmonės „Pergalės kodas“ steigėja Viktorija Česonytė.
Pamačiusi K.Brazauskienės nuotrauką, ji teigė, kad našlei tiesiog gera būti tarp žmonių. „Ji labai gerai jaučiasi komandoje, jai visada reikalingas palaikymas. Moteris ieško paramos. Ji turi daug minčių, nuolat svarsto jas“, – sakė neurolingvistė.
Pašnekovė tikino, kad nuolatinis moters priartėjimas prie žmonių ir noras būti matomai, dalyvauti televizijos laidose bei projektuose, yra visiškai natūralus. „Ji puikiai jaučiasi tarp skirtingų žmonių, gerai numato pasekmes ir viešųjų ryšių vertę“, – teigė ji.
Šokėja sugeba save parduoti
Vasarą vykusiame televizijos projekte K.Brazauskienė dalyvavo kartu su interneto sensacija vadinama Monika Šalčiūte. Veidotyrininkė teigė, kad abi moterys puikiai moka išnaudoti viešuosius ryšius, o jauna šokėja sugeba save parduoti tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje.
„Asmenukės šiais laikais madingos, ji pamatė, kad ši aktualija „ant bangos“ ir dabar sėkmingai tai išnaudoja. Labai stipru jos atžvilgiu yra tai, kad ji sugeba viešuosius ryšius ir bet kokią reklamą panaudoti sau“, – sakė neurolingvistė.
V.Česonytė, žvelgdama į M.Šalčiūtės nuotrauką sakė, jog ji suvokia, kad net ir neigiama reklama dirba tiesiogiai jai. „Mergina neturi tokios veiklos, kuri ją ribotų ar tam tikri faktai jai kenktų. Ji dirba pati sau, todėl kad ir ką kalbėtų, viskas jai tik į naudą“, – teigė ji.