Kosmetikos prekių koordinatorė Gitana: „Puikus savo darbo išmanymas – svarbus aspektas, bet ne ką mažiau svarbi emocija“

2024 m. gegužės 28 d. 08:00
„Labiausiai įvertinta jaučiuosi tada, kai klientai į vaistinę sugrįžta su padėkos žodžiais. Tai reiškia, jog viską darai nuoširdžiai, rūpestingai ir kompetentingai, o klientas tavimi pasitiki. Juk tai ir yra svarbiausia“, – sako vienoje didžiausių BENU vaistinių Baltijos šalyse ilgą laiką dirbanti kosmetikos prekių koordinatorė Gitana Janavičienė, kurios ilgalaikė patirtis ir žinios padeda keisti ne tik klientų, bet ir savo pačios odos priežiūros įpročius.
Daugiau nuotraukų (1)
Moteris pasakoja, jog kelias į šią poziciją, kaip ir kiekviena nauja pradžia, nestokojo iššūkių – reikėjo įsisavinti daug naujos informacijos, tobulėti, gilinti žinias, vytis naujoves.
„Kad jausčiausi užtikrinta savo pozicijoje, negalėjau stovėti vietoje ir galvoti, jog turimų žinių pakanka, – sako ji. – Todėl dalyvavau įvairiuose seminaruose, mokymuose, kuriuos vesdavo gydytojai dermatologai ir lektoriai, atvykę iš užsienio šalių. Na, o tapus kosmetikos prekių koordinatore, užgriuvo dar daugiau atsakomybių – reikėjo užtikrinti tvarką darbo vietoje, savalaikį prekių užsakymą, bendrauti su atstovais, spręsti netikėtas problemas.“
Svarbu ne tik profesionalumas, bet ir emocija
Pasak Gitanos, kosmetikos prekių koordinatorius turėtų būti atidus kiekvienam klientui. Norint dirbti šį darbą, reikia pasižymėti komunikabilumu, rūpestingumu, turėti motyvacijos augti ir tobulėti savo srityje.
„Puikus savo darbo išmanymas – itin svarbus aspektas, bet ne ką mažiau svarbi yra emocija, kuri perduodama klientui, – teigia Gitana. – Malonus ir šiltas bendravimas visada turi grįžtamąjį ryšį: kai klientas tavimi pasitiki, kai jis jaučiasi išgirstas, tampa daug atviresnis, o tai leidžia geriau pažinti žmogų ir tiksliau išsiaiškinti jo poreikius.“
Į vaistinę dažniausiai užsukama pasikonsultuoti dėl tam tikrų odos problemų, o kosmetikos prekių koordinatoriaus misija – įsigilinti ir išgirsti klientą, išsiaiškinti, kokia problema vargina labiausiai.
„Pokalbio metu visada pateikiu klausimus, kad galėčiau individualiai ir tiksliai atrinkti reikiamus produktus. Klientai, besikreipiantys su įvairiomis odos būklėmis, džiaugiasi ne tik sulaukę patarimų, bet ir galimybe išbandyti vienkartinius produktų mėginius namuose. Pasitaiko atvejų, kai po išsamios konsultacijos su tam tikromis odos problemomis atėjusius klientus tenka nukreipti pas dermatologą“, – pasakoja Gitana.
Profesines pamokas taiko ir savo kasdienybėje
„Kai kurie klientai vis dar paklausia: kam man reikia to prausiklio, jeigu visai nenaudoju makiažo? Nepagalvoja, jog yra ir kitų faktorių, kurie neigiamai veikia mūsų odą – temperatūros pokyčiai, žalingi UV spinduliai, aplinkos užterštumas, – atskleidžia Gitana. – Veido prausimas turi tapti kasdieniu įpročiu. Tai padeda nuo veido pašalinti per dieną susikaupusius nešvarumus, negyvas odos ląsteles ir kitus poras kemšančius dalykus. Veido oda kasdien kontaktuoja su įvairiomis odos priežiūros priemonėmis, prakaitu, susikaupusiais riebalais, tad ją valyti būtina, net jei nenaudojamas makiažas.“
Kita svarbi taisyklė – odos apsauga. Žiemą odą reikia apsaugoti nuo šalčio ir vėjo, vasarą – gausiau naudoti apsauginius kremus nuo saulės: „Odos apsaugos rutina priklauso nuo odos tipo – vienos priemonės tinka jautriai, raustančiai odai, kitos – riebiai ar sausai. Rekomenduodama konkrečius produktus pirmiausia atsižvelgiu į tai, kuo skundžiasi klientas: vienus erzina odos blizgėjimas, kiti skundžiasi itin sausa oda.“
Paklausta apie savo pačios odos priežiūros įpročius, pašnekovė neslepia, kad prie jų formavimo itin prisidėjo turima profesinė patirtis: „Mano odos priežiūros įpročiai susiformavo per daugybę metų praktikos, tačiau oda ir seniau visą laiką rūpindavausi, domėdavausi kosmetika. Be abejo, įgytos žinios prisidėjo prie pokyčių rutinoje – pavyzdžiui, dabar apsaugą nuo saulės naudoju ir žiemą, o seniau į tai žiūrėdavau pro pirštus.“
Geriausi rezultatai pasiekiami komandos vertybių dėka
Pašnekovė savo karjerą ilgą laiką sieja su vaistinių tinklu BENU. Pasak jos, vaistinė sparčiai integruoja naujas technologijas ir inovatyvias, darbą palengvinančias programas, kurių dėka klientai aptarnaujami kokybiškiau, taupomas jų laikas.
„Dirbti čia man patinka, nes darbo aplinka puiki, o visi darbuotojai, tiek vaistininkai, tiek konsultantai ar prekių priėmėjai yra vienodai vertinami ir gerbiami. Vertinu gerą psichologinį klimatą, galimybes mokytis, tobulėti, reikšti savo nuomonę, teikti idėjas ir pasiūlymus“, – pasakoja Gitana.
Remiantis „Dive Group“ 2023 m. atlikto tyrimo rezultatais, šio tinklo vaistininkai pripažinti geriausiais pagal klientų aptarnavimo įgūdžius. Anot Gitanos, tokie rezultatai nestebina, kai komanda vadovaujasi tomis pačiomis vertybėmis – profesionalumu, žmogiškumu, kompetencija ir atidumu.
„Tik dirbant komandoje ir visiems vadovaujantis tomis pačiomis vertybėmis galima pasiekti pačių geriausių rezultatų klientų aptarnavimo srityje, – sako ji. – Tvirta yra tokia komanda, kai kiekvienas kolektyvo narys yra ne tik kvalifikuotas savo srities specialistas, bet ir dėmesingas, rūpestingas, draugiškas, kliento poreikiais nuoširdžiai besirūpinantis žmogus. Vaistininko profesijoje juk svarbiausia darbo etika, pagalba, o ne pardavimai – klientui siūlome tik tai, kas jam tinka ir yra reikalinga.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.