Jos prekinį ženklą „BeiBis“, skirtą stilingai vaikystei, jau spėjo pamėgti daugybė mamų, ieškančių, kaip dailiai ir kokybiškai aprengti savo mažuosius. „BeiBis“ feisbuke turi apie 5 tūkst. sekėjų, instagrame – apie 2 tūkst.
Klientų nuolat klausinėjama, ar siuva ir suaugusiesiems, Giedrė ryžosi sukurti prekinį ženklą BYROOBAI bei jam skirtą elektroninę parduotuvę www.byroobai.com.
„Kokybė ir patogumas yra kiekvieno drabužio, pažymėto BYROOBAI etikete, pagrindas. Dabartinėje kolekcijoje yra drabužiai visai šeimai – vyrams, moterims, paaugliams ir vaikams. Ir kiekvienas esantis modelis liudija mūsų atsidavimą tobulumui“, – sakė Giedrė, naująjį prekės ženklą kurianti kartu su savo drauge Simona.
Įkvėpė sūnaus gimimas
Giedrė prisipažįsta, kad verslo idėja gimė susilaukus sūnaus. Nepatenkinta rinkoje esančių vaikiškų drabužių kokybe, ryžosi išmokti siūti pati.
„Pastebėjau rinkoje kokybiškų vaikiškų rūbų trūkumą, labai daug jų nusiburbuliuoja, spalvos išblunka, užtrauktukai neužsisega vos po kelių kartų dėvėjimo“.
„Todėl testavausi, atsirinkau audinius, mokiausi siūti pati, lankiau ir kursus“, – verslo pradžią 2020 metais prisiminė moteris.
Norėdama pristatyti savo idėjas pradėjo dirbti su socialiniais tinklais, ir viską darė pati.
„Buvo daug testavimo, mokymosi iš klaidų. Iš pradžių viskas ėjo iš lūpų į lūpas, o paskui tiesiog tas sekėjų ir nuolatinių klientų skaičius augo. Taip pat bendravome ir su keliais influenceriais“, – pasakojo Giedrė.
Kokybė – kiekvienoje detalėje
Nusprendusi plėsti verslą ir pradėti siūti drabužius visai šeimai, Giedrė į savo komandą pasikvietė savo draugę Simoną, kuri patikėjo jos idėja.
Simona nesiuva, o administruoja visą besiplečiančią veiklą. „Tiesiog jau nebeužtenka vienų rankų. Simona redaguoja nuotraukas, atsakinėja į klientų užklausas, kuria reklamas, tvarko sąskaitas, bendrauja su tiekėjais“, – vardijo Giedrė.
O darbo daug – nepakanka tik sukurti modelį ir pasiūti drabužį.
„Kiekvienas BYROOBAI laisvalaikio drabužių kolekcijoje esantis modelis buvo kruopščiai testuojamas, tikrinamas audinio patvarumas, susiuvimo kokybė. Kokybė ir patogumas atspindi visą mūsų laisvalaikio drabužių kolekciją. Manome, kad kokybė yra ne tik žodis, bet ir tam tikras standartas, kuris atsispindi kiekvienoje siūlėje ir detalėje. O patogumą suprantame kaip patirtį. Patirtį jaustis laisvai ir nevaržomai“, – apie savo kurtus drabužius pasakojo Giedrė.
Kolekciją galima pamatyti BYROOBAI elektroninėje parduotuvėje www.byroobai.com.