This site uses cookies to ensure that we deliver you the best user experience. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. For more information please see our COOKIE POLICY.

Lietuvai svarbias siuntas iš Kinijos gabenantis pilotas savo gyvenimą pakeitė tik po 50-mečio

Jurgita Noreikienė

 K.Vaštakas rimtus boingus pradėjo pilotuoti tik sulaukęs 50 metų.
 Penktadienio rytą lėktuvas išskrido į Kiniją pargabenti apsaugos priemionių.
 Rasa atėjo išlydėti savo tėčio.
 Penktadienio rytą lėktuvas išskrido į Kiniją pargabenti apsaugos priemionių.
 Penktadienio rytą lėktuvas išskrido į Kiniją pargabenti apsaugos priemionių.
 Penktadienio rytą lėktuvas išskrido į Kiniją pargabenti apsaugos priemionių.
 Penktadienio rytą lėktuvas išskrido į Kiniją pargabenti apsaugos priemionių.
 Penktadienio rytą lėktuvas išskrido į Kiniją pargabenti apsaugos priemionių.
 Penktadienio rytą lėktuvas išskrido į Kiniją pargabenti apsaugos priemionių.
 Penktadienio rytą lėktuvas išskrido į Kiniją pargabenti apsaugos priemionių.
 Penktadienio rytą lėktuvas išskrido į Kiniją pargabenti apsaugos priemionių.
 Rasa pasuko mamos pėdomis, į muzikos sritį.
 K.Vaštaką visą gyvenimą traukė skrydžiai.
 K.Vaštakas rimtus boingus pradėjo pilotuoti tik sulaukęs 50 metų.
 Vaštakų šeima, Rasa - pati mažiausia. 
 K.Vaštakas rimtus boingus pradėjo pilotuoti tik sulaukęs 50 metų.
 Rasos tėvus suvedė muzika.
 K.Vaštakas rimtus boingus pradėjo pilotuoti tik sulaukęs 50 metų.
 Tėtis ne tik pats skraidydavo, bet kartais paskraidindavo ir savo šeimą.
 Tėtis ne tik pats skraidydavo, bet kartais paskraidindavo ir savo šeimą.

Rasa Vaštakaitė (29 m.) Vilniaus oro uoste gegužės 1-osios rytą išlydėjo savo tėtį. Jos tėtis jau trečią kartą per karantino laikotarpį išskrenda į Kiniją.

61 m. Kęstas Vaštakas – pilotas, ir skrenda jis pargabenti Lietuvai gyvybiškai svarbių medicininių apsaugos priemonių siuntų.

Du pilotai ir dar 5 narių įgula su kroviniu grįžti turėtų sekmadienį.

Kelionė į Kiniją lėktuvu trunka apie 14 valandų. „Jie 6-7 valandas skrenda per Rusiją, iki Krasnojarsko. Ten pasipildo kuro ir tęsia kelionę“, – pasakojo Rasa.

Į Kiniją nuskridę lietuviai neturi jokių kontaktų su žmonėmis, nei patys išlipa iš lėktuvo, nei ką nors įsileidžia.

Šiuo metu Vilniuje gyvenantis K.Vaštakas dirba kompanijoje „GetJet“. Iki karantino skraidindavo keleivius užsakomaisiais reisais į Afriką ir kitus egzotiškus pasaulio kraštus.

Karjerą pakeitė solidaus amžiaus

K.Vaštakas rimtus boingus pradėjo pilotuoti tik sulaukęs 50 metų. Tiesa, mažesniais lėktuvėliais skraidė nuo 14 metų, bet tai buvo tik savaitgalių hobis.

Vyras per savo gyvenimą dirbo ir dizaineriu, ir dailės dėstytoju, turėjo autoservisą. „Ir va, link pensijos pilotu tapo“, – apie tėčio karjeros posūkius pasakojo dukra.

Nors būnant vyresnio amžiaus naujus įgūdžius, pavyzdžiui, vairavimo, įgyti sunkiau ne jaunystėje, K.Vaštakas nepabūgo siekti savo svajonės.

„Tuo metu gyvenome Klaipėdoje. Jis pasiskolino daug pinigų ir išvažiavo į Kauną mokytis. Po to mokėsi ir Vilniuje, privačiose mokyklose“, – pasakojo dukra Rasa.

Pasak dukros, tėčio sveikata puiki, jis vegetaras, daug sportuoja ir yra „jėgų žydėjime“.

Savaitgaliai – oro uoste

Dėl tėčio hobio Rasa sakosi užaugusi tarp lėktuvų. Visi šeimos savaitgaliai bet kokiu metų laiku buvo leidžiami mažame oro uoste prie Klaipėdos. „Tėtis negalėjo be to gyventi“, – sakė dukra.

Tėtis ne tik pats skraidydavo, bet kartais paskraidindavo ir savo šeimą. „Šią vasarą pirmą kartą paskraidino vieną iš mano sesės vaikų, kuriam 6 metai. Dabar jis taip pat nori būti lakūnu“, – pasakojo Rasa, pati pasirinkusi muzikės kelią.

„Nusekiau mamos pėdomis, – prisipažino Rasa. – Mano mama – muzikantė, Klaipėdos muzikiniame teatre daug metų buvo choro artistė, o dabar yra jogos instruktorė. Iš jos mano potraukis muzikai. Mano tėvai susipažino mano mamos vadovaujamame muzikiniame ansamblyje, kur tėtis atėjo groti gitara“.

Tiesa, vaikystėje Rasai ne kartą teko palaikyti lėktuvo vairą, paskraidyti su sklandytuvais. „Paskristi būdavo įprastas dalykas“, – sakė piloto dukra.