Holivudo žvaigždžių papildomi uždarbiavimo būdai verčia išsižioti

2018 m. gruodžio 8 d. 15:35
Lrytas.lt
Sunku patikėti, bet tokie didžiojo ekrano dievaičiai kaip Gwyneth Paltrow, Reese Witherspoon, Eva Longoria, Bradas Pittas ar įžymusis dainininkas Lenny Kravitzas per pertraukas tarp filmavimų ir koncertų papildomai uždarbiauja – kuria interjero dizainą. Yra ir daugiau garsenybių, kurios užsiima ne tuo, kas jas išgarsino. Ar žvaigždės tai daro dėl pinigų?
Daugiau nuotraukų (8)
Kai Auksinio gaublio ir „Oskaro“ laimėtoja amerikiečių aktorė G.Paltrow (46 m.) kūrė interjero kolekciją, niekas, regis nenustebo. Ji garsėja puikiu skoniu, tad buvo tik klausimas, kada įvyks jos posūkis į nieko bendra su aktoryste neturinčią sritį.
Baldai, daiktai, pažymėti prekės ženklu „Goop“, įkūnijo G.Paltrow stilių. Santūrios, bet nepriekaištingai elegantiškos švelnios rožinės spalvos kušetės, auksaspalviai staliukai, subtilios, gležnos kaip ji pati gėrimų taurės grakščiomis kojelėmis.
Visa tai atspindi puikų amerikiečių aktorės skonį, jai būdingą aristokratiškumą, atidumą mažiausioms detalėms. Galima įsivaizduoti „Oskaro“ laureatę, vilkinčią plonyčio šilko plevenančią suknelę ir grakščiai sėdinčią savo sukurtame krėsle.
Kurdama kolekciją G.Paltrow įkvėpimo sėmėsi iš šiuolaikiško italų dizaino, savo namų Kalifornijoje interjero ir prisiminimų iš to laiko, kai gyveno Londone.
„Kiekvienas mano sumanytas interjeras – prabangus ir jaukus vienu metu. Čia derinami įvairių šalių ir epochų objektai, papildyti laikui nepavaldžiomis detalėmis“, – sakė aktorė.
Savo prekės ženklą aktorė pristatė 2008-aisiais. Pradžioje ji galvojo tik skatinti sveiką gyvenimo būdą. Bet dėl gebėjimo auksu paversti viską, prie ko prisiliečia, prekių asortimentas greitai plėtėsi.
Dabar G.Paltrow verslas vertinamas 250 milijonų JAV dolerių (per 220 mln. eurų). Tad Holivudo aktorės pomėgis išaugo į pelningą verslą.
Amerikiečių aktorė – ne vienintelė kino pasaulio garsenybė, prie savo nemažų honorarų prisidurianti gražaus pinigėlio iš interjero dizainerio darbo.
Savo aistra architektūrai garsėjantis Auksinio gaublio laimėtojas ir „Oskaro“ nominantas B.Pittas (54 m.) pasuko į baldų projektavimą.
Tai irgi atsitiko prieš 10 metų, kai savo sodybai Pietų Prancūzijoje skirtų baldų gamybos užsakymą jis pateikė įžymiajam baldų gamintojui Frankui Pollaro.
Baldų dizaino kompanijos įkūrėjas pastebėjo, kad Holivudo žvaigždė sukaupė šimtus įvairiausių interjero objektų eskizų. F.Pollaro patarė amerikiečių aktoriui įgyvendinti savo svajonę.
B.Pittas nė minutės nedvejojęs sutiko bendradarbiauti su baldų dizaineriu.
Pastarasis vėliau prisipažino, kad jam teko kone akis į akį dirbti su itin reikliu užsakovu.
Kiekvienam aktoriaus sodybos baldui sukurti prireikė maždaug šešių mėnesių.
Paaiškėjo, kad B.Pittas – kruopštus, siekiantis tobulybės. Kiekvieno baldo išlenkimas privalo tiksliai atitikti jo brėžinius.
B.Pittas liko patenkintas rezultatu. Baldai, pažymėti jo ir F.Pollaro prekės ženklu, buvo tiesiog išgraibstyti. Jie atrado savo vietą privačiose kolekcijose ir ekstravagantiškiausiai įrengtuose prabangiuose būstuose.
„Sugalvota B.Pitto, sukonstruota F.Pollaro. Pagaminta JAV“, – taip pažymėti gaminiai, sukurti įžymiojo dueto.
Dar viena garsenybė, neblogai išmananti baldų gamybos medžiagas ir tendencijas, – Amerikos dainininkas L.Kravitzas (54 m.).
2015-aisiais atlikėjas debiutavo drąsia baldų kolekcija, atspindinčia jo prieštaringą, nenuoseklią asmenybę. L.Kravitzas tikino, kad įkvėpimo sėmėsi iš bohemiškojo praėjusio amžiaus aštuntojo dešimtmečio.
Tarp jo sukurtų 20 baldų yra pufas su avikailio apdaila ir kilimai, išmarginti sunkiai apibūdinamais raštų motyvais.
Sprendimas panirti į baldų dizainą nebuvo L.Kravitzo rinkodaros triukas.
Šios srities pomėgį atlikėjas pajuto seniai. Jis sukūrė savo būstų Prancūzijos sostinėje Paryžiuje, Bahamų salose ir Brazilijoje interjerus.
L.Kravitzas aiškiai apibrėžė savo pomėgį: „Visada domėjausi interjerų kūrimu ir tarp muzikinių albumų net padariau keletą projektų. Bet kiek namų galiu pirkti? Kiek kartų galiu iš esmės keisti savo būstų interjerą? Noriu kaip reikianti užsiimti interjeru.“
Visuomenė palankiai sutiko naująjį L.Kravitzo pomėgį. Per pastaruosius keletą metų jis sukūrė ir kelių erdvių, viešbučių dizainą.
Atlikėjas sulaukė ne tik dizainerio Philippe’o Starcko pritarimo, bet ir komplimentų. Prancūzas vadina garsųjį atlikėją, tapusį jo kolega, dizaino roko žvaigžde.
Amerikos televizijos laidų vedėja Ellen DeGeneres (60 m.) vadovauja prekybos imperijai. Tai – prekės ženklu ED pažymėti drabužiai, avalynė, aksesuarai augintiniams. Taip pat ir elegantiški buities elementai, baldai.
„Šie daiktai pagražins jūsų namus, o aš turėsiu kur prisėsti, jei staiga nuspręsiu užsukti į svečius“, – taip žaismingai koketuoja laidų vedėja su pirkėjais savo interneto svetainėje.
Vardijant Holivudo įžymybes, kurios vienaip ar kitaip pabandė savo jėgas dizaino srityje, paprasčiau įvardyti tuos, kurie neturi savo kolekcijos, – bent jau lėkštučių ar rankšluosčių.
Atrodo, kad kas antra Holivudo aktorė laiko savo pareiga sukurti namų tekstilės gaminių liniją. Catherine Zeta-Jones (49 m.) – idėjinė prekės ženklo „Casa Zeta-Jones“ įkvėpėja.
Holivudo žvaigždė siūlo įsigyti jos sukurtos patalynės, staltiesių ir vonios kambario rankšluosčių senų šlovingų Holivudo laikų dvasia. Iš šilko, satino, siuvinėtų ir ištapytų.
Televizijos serialo „Nusivylusios namų šeimininkės“ žvaigždė E.Longoria (43 m.) pamišusi, kaip ji pati sako, dėl visko, kas susiję su būstu ir jo dizainu.
Holivudo aktorė kartu su kompanija „JCPenney“ pateikė rinkai toli gražu ne pirmąją pagalvių ir antklodės užvalkalų kolekciją. Šie gaminiai kaipmat dingsta iš parduotuvių lentynų.
Nuo aktorės neatsilieka ir garsioji atlikėja, aktorė Jessica Simpson (38 m.), nuo 2014-ųjų kurianti patalynės dizainą.
Holivudo žvaigždė Drew Barrymore (43 m.) ne tiktai gamina ekologišką kosmetiką, bet ir nuolat sugalvoja gyvenimo džiaugsmu alsuojančių ornamentų užuolaidoms ir pagalvėms pagal milžinės „Shutterfly“ užsakymą.
Iš Naujojo Orleano kilusios aktorės R.Witherspoon (42 m.) prekės ženklas „Draper James“ turi daugybę gerbėjų.
Jie neįsivaizduoja buities be Holivudo žvaigždės sukurtų lininių staltiesių, didelių lėkščių tortui, pyragams ir padėklų, dekoruotų tokiais iškalbingais užrašais kaip „Stipri“, „Saldi“, „Pietietė“.
Interjero imperiją turi ir buvęs amerikiečių supermodelis Cindy Crawford (52 m.). Tai – globalaus prekės ženklo „Cindy Crawford“ padalinys.
Kitas modelis – iš Somalio kilusi Iman (63 m.) dėmesį sutelkė į vieną sritį ir sukūrė prabangių audinių kolekciją.
Viena įspūdingiausių kolekcijų priklauso 97-erių mados mūzai Iris Apfel. Praėjusiais metais ji kartu su HSN ir „Cloth and Company“ išleido savo baldų liniją. I.Apfel dizainas atspindi jos asmeninį stilių.
Interjero dizainas amerikietei nėra nauja sritis, veikiau grįžimas prie savo šaknų. Nuo to prasidėjo jos karjera praėjusio amžiaus šeštajame dešimtmetyje.
„Namų aplinka – tai jūsų stiliaus išraiška“, – tikino I.Apfel, kadaise buvusi atsakinga ir už Baltųjų rūmų interjerus.
kūrybaEllen DeGeneres^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.