Darbus vykdantys rangovai pradeda šiaurinio molo dangų bei komunikacijų tvarkymo darbus, tad siekiant maksimaliai užtikrinti saugumą, šiaurinis molas Melnragėje laikinai uždaromas. Planuojama, kad nuo spalio mėnesio bangolaužis vėl bus atvertas visuomenei.
„Deja, taip jau būna, kad visiems žmonėms tarnaujantiems dalykams: pastatams, gatvėms ir netgi, atrodo, nepajudinamiems statiniams, tokiems kaip molai, yra reikalingas remontas. Jis sukelia laikinus nepatogumus, bet naujai atgyja, kad džiugintų ilgą laiką vėliau“, – pranešime cituojamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Anot jo, šiaurinis molas po remonto pasitiks lankytojus gražesnis, naujesnis ir „dar labiau trauks pasivaikščioti juo klaipėdiečius ir svečius“.
Pagrindinė bangolaužių funkcija – saugoti uosto įplaukos kanalą nuo išorinių jūros veiksnių. Tačiau daugybę metų jie turi ir socialinę funkciją – bangolaužiai yra klaipėdiečių bei miesto svečių traukos objektai.
Po rekonstrukcijos ant molo Smiltynėje bus įrengtos dvi apžvalgos aikštelės.
Rekonstrukcijos metu yra sustiprinami esami pietinis ir šiaurinis bangolaužiai, nekeičiant jų konfigūracijos. Abu bangolaužiai bus paaukštinti, dalyje hidrotechninių statinių bus įrengtos atraminės sienutės.
Uosto bangolaužius rekonstruoja konkursą laimėjęs Vokietijos bendrovės „Depenbrock Ingenieurwasserbau GmbH & CO. KG“ ir Belgijos bendrovės „Herbosch – Kiere N.V.“ konsorciumas.