„Labai liūdnos žinios man... Netekau rezervinio savo energijos šaltinio EFOY generatoriaus, kuris iki šiol man padėdavo tinkamai prikrauti akumuliatorius ir bent jau trumpai, bet stabiliai naudotis internetu, ko, deja, bet nepavyksta man užsitikrinti naudojant vien tik saulės energiją, ypač, jei diena būna apsiniaukusi...
Labiausiai tikėtinas scenarijus, jog po užvakarykščio pavirtimo 90 laipsnių kampu, kurį, kaip jau turbūt girdėjote, pavyko balso pranešime užfiksuoti, į kabiną šliūkštelėjo geri keli kibirai vandens. Jo, deja, bet nepavyksta 100 proc. surinkti, jis spėja prasiskverbti ir susigerti į drabužius, miegmaišius, kabinos čiužinį, kaip vakar išaiškėjo, net ir į tam tikrus kabinos triumus, kur buvo tam tikri daiktai laikomi.
Esant drėgmei ir karščiui susidaro rusiškos pirties efektas, kabinos temperatūra ant vieno iš saulės inverterių, tą dieną (jei ją laikai 100 proc. sandariai uždarytą) rodė +88 laipsnius, o drėgmė žinoma 99 proc. čia vyrauja visada karštu oru.
Iš pradžių dar bandė lyg ir jungtis EFOY generatorius ir pasileidęs ekranas mirksėjo, bet po bandymų patikrinti jungtis bei jas profilaktiškai prapūsti su oru, jis išvis nustojo rodyti gyvybės ženklus...
Drėgmė iš manęs jau pareikalavo mano SONY ausinių, rankinio mikserio, telefono krovimo lizdas nebeleidžia jungti kabelio, išmetą įspėjimą, kad lizde yra drėgmės arba nešvarumų (prieš tai padėdavo dar išvalymas, bet jau nebepadeda) kraunu tik bekontakčiu krovimu, supelijo keletas drabužių, sugadino ne vieną mažiau sandarų maisto produktą... Vienu žodžiu, reikalų su ja yra daug, bet gailiausia yra generatoriaus... Liko 23L metanolio, kurį taip stipriai taupiau ir su kurio būčiau galėjęs pasigaminti bent 23kw elektros energijos...
Vakar dariau kapitalinę kajutės tvarką ir bandžiau džiovinti tai, kas daugiausiai savyje prikaupę yra drėgmės: čiužinys, pagalvė, miegmaišiai, rankšluostis ir drabužiai. Gal kažkiek ir išgaravo jos, bet bent jau triumus ir kitas problemines vietas pavyko išsausinti.
Kaip ten bebūtų, vistiek noriu pasakyti ačiū @Metlab.tech ir broliams @Edvardas Remeika ir @Irmantas Remeika už tai, kad praktiškai pusę kelionės atlaikė jų skolintas ir taip reikalingas man prietaisas, o gal dar stebuklas koks per Šv. Kalėdas įvyks ir grynu oru ant saulės pakvėpavęs generatorius ims ir stebuklingai atsigaus.
P.S manau, kad po šio pranešimo gali būti dar komplikuočiau komunikuoti ir siųsti jums naujienas (apie transliacijas tiesiogiai manau galima ir pamiršti), o jei ir dingčiau kur ilgesniam laikui, tai supraskite, kad visa problema ne internete, o per silpnuose akumuliatoriuose. Jų man reikia ir pagrindinei valdymo sistemai bei vandens gaminimui. Dar dideles viltis dedu, kad gal pavyks kaip nors susitvarkyti išlankstomą panelę, kuri man mistiškai neveikė nuo pat pirmos kelionės dienos, nors buvo praktiškai nauja.
Tiesiog išsiaiškinau, kad per kažkurią saulės panelės sulankstymo vietą atsirado kontakato įtrūkimas ir neveikia visa grandinė...
P.P.S. jei kartais nebepavyks jums laiku siųsti pranešimų turėkite omeny, kad panašu jog dviejų savaičių bėgyje būsiu Kirtęs Kiribati atolus (šiuo momentu iki jų man liko tik ~690 jūrmylių), o tuomet, kai visi švęsite Šv. Kalėdas, aš jau būsiu (žinoma, jei nenutiks kokių siurprizų, kurių, kaip matote, čia pakanka) nuplaukęs daugiau kaip pusę savo viso maršruto, iš šiaurinės pusiaujo srovės perėjęs į priešprešinę centrinę pusiaujo srovę, o gal net ir kirtęs pusiaujo juostą ir jau pasiekęs pietinę pusiaujo srovę, o iš jos jau, kaip Dievas man duos...
Nuo to momento toliau prasidės nauja nežinomybė ir tikrai neaišku, kaip man pavyks išvengti nepalankių vėjų ir situacijų bei išlaikyti panašų tempą kaip pirmoje kelionės pusėje“, – dalinosi keliautojas.