Kaip aš liksiu neparagavusi gastronomijos žvaigždės – „Michelino“ restoranų šefo kurtų patiekalų bei unikalių kokteilių su šilauogėmis, kuriuos specialiai šiam viešbučiui sukūrė kita žvaigždė iš Dubajaus? Kaip nesijausiu lyg Mykonos saloje Graikijoje jų išpuoselėtame smėlio paplūdimyje?
Visa laimė, kad mano kelionių organizatorė Jurgita iš „Amberturas“ viską tobulai išsprendė: per porą valandų suorganizavo kitą viešbutį ir beveik individualų pervežimą, padarė neįmanomus dalykus (nes kiti vien už pervežimą nuo oro uosto iki viešbučio prašė beveik 100 eurų, nes paaiškėjo, kad į grupinius pervežimus galima patekti tik užregistravus prieš parą). Štai ką reiškia atsakingas kelionių organizatorius, kuris ištikus netikėtumui nesislepia po lapais kaip kitos ir nekelia telefono ragelio.
Negana to, Jurgita man suorganizavo išskirtinę ekskursiją, VIP išvyką į tą viešbutį, kuriame svajojau atostogauti. Dabar tik supratau kodėl: kad „paragaučiau tos uogos“ ir jau svajočiau apie kitas atostogas su šeima jame.
Paaukojau visą dieną kelionei, bet nesigailėjau
Nebūčiau tikra Kelionių besotė, jei nepriimčiau iššūkio vis tik gyvai pamatyti tai, kas tiek išgirta. Ar tikrai naujasis viešbutis bus toks unikalus ir išskirtinis, nes pretenduoja patekti į prabangių viešbučių kategoriją?
Sutikau paaukoti vieną dieną – negulėti paplūdimyje, nemirkti jūroje ar baseine ir nesimėgauti „Ultra viskas įskaičiuota“ paketo teikiamomis privilegijomis viename 5 žvaigždučių Kemero viešbučių. Leidausi į avantiūrą – poros valandų kelionę į kitą Antalijos pusę. Troškau savo akimis pamatyti, pajausti, paragauti tą „uogą“ ir įvertinti.
„Berry“ – tai naujas prekinis ženklas, kurio istorija prasidėjo nuo ekologiškos šilauogių plantacijos „Land of Berry“. Tai vienas vos iš kelių šilauogių ūkių Turkijoje, nes šioms uogoms reikalinga specifinė rūgšti žemė, nebūdinga šiam kraštui.
Mane lydėjo naujo prekinio ženklo „Berry“ kūrėjas Turker Morova, turintis 33 metų patirtį viešbučių versle, vadovavęs dideliems ir žinomiems Turkijos ir Egipto viešbučiams, magistro studijas krimtęs JAV, daug metų vadintas Misteriu WOW, o dabar Misteriu Berry. Vien pažintis su šiuo prekės ženklų kūrimo ekspertu, kuriam investuotojai patiki šimtus milijonų eurų – neįkainojama patirtis. Neabejoju, kad Misterio Berry sukurta uoga bus skaniausia, geidžiamiausia. Ne tik Turkijoje, bet ir visame pasaulyje. Tokios naujo prekinio ženklo ambicijos.
Išskirtinė galimybė pamatyti šilauogių plantaciją
Pirmoji stotelė pakeliui į naują viešbutį – šilauogių plantacija „Land of Berry“. Joje auginama apie 45 tūkst. šilauogių krūmų.
Šilauogės dėl didžiulio antioksidantų kiekio dar vadinamos jaunystės arba XXI amžiaus uogomis. Antioksidantai itin naudingi žmogui, padeda kovoti su ligomis ir padeda užkirsti kelią vėžiniams susirgimams. JAV žurnalas „Forbes“ paskelbė sveikiausių pasaulyje maisto produktų penketuką, kurio pirmoje vietoje yra šilauogės, po jų rikiuojasi lašiša, brokoliai, spanguolės bei žalioji arbata.
Visa viešbučio koncepcija buvo kuriama nuo ekologiškų šilauogių plantacijos, iš kurios uogos keliauja tiesiai viešbučio svečiams ant stalų – į desertus, ledus, kokteilius ar į natūralios kosmetikos „Berry“ gamybą.
Sukurtas net gi atskiras prekės ženklas kavai „Merry & Berry“, o viešbutyje tokiu pavadinimu yra kavinė. Viešbučio svečiams pateikiama išskirtinė nauja ekologiškos kosmetikos produktų linija „Berry“, kurios aromatais iš toli galima mėgautis.
Vos atvykus į dažais dar kvepiantį viešbutį, mane pasitiko su gaiviu kokteiliu su šilauogėmis. Prisipažinsiu, kad kokteilio skonis, unikalumas, jo pateikimas – iš tiesų maloniai nustebino. Nieko panašaus neteko ragauti kituose, net ir itin prabangiuose Turkijos viešbučiuose. Firminiai viešbučio kokteiliai „Berry Touch“ ir „Misteris Berry“ sukurti specialiai šiam viešbučiui, o juos kūrė – kokteilių ekspertė iš Dubajaus. Kokteilių receptas, žinoma, paslaptis. Vienintelis ingredientas aiškus – šilauogės.
Misija užbaigti darbus per savaitę atrodė neįmanoma
Vos įžengus į naujutėlaitį viešbutį pasitiko dar būrys zujančių it bitės darbininkų – tiek kieme, tiek viduje. Dar sunkiai įsivaizdavau, kad įmanoma viską spėti baigti per savaitę. Tiek laiko nusikėlė viešbučio atidarymas, nes audra sutrukdė baigti darbus teritorijoje.
Skandinaviško stiliaus viešbutyje vyrauja minimalizmas, o kiekviena detalė tiek interjere, tiek ir eksterjere bei paplūdimio zonoje – sumaniai apgalvota.
Tiesa, šis viešbutis nėra visiškai naujas: naujieji savininkai jį nupirko ir renovavo – atliko kapitalinį remontą iš pagrindų: išgriovė amfiteatrą, vaikų klubą ir viską iš esmės perdarė naujai. Renovavo kambarius, atnaujino baldus, tekstilę ir planuose žiemą, pasibaigus sezonui, laukia dar daugiau atnaujinimų kambariuose, bus įrengtas šildomas baseinas. Į kambarius bus galima patekti su aplikacijomis telefone, bus diegiamos moderniausios, išmaniausios technologijos, išmanus TV. Įdiegta kokybiška Bose įranga.
Amfiteatras tapo keliskart didesnis, kuriame vyks koncertai ir vakarinės programos, koncertuos žymiausi atlikėjai, tačiau programa – dar paslaptyje, kad ne viskas būtų svečiams atskleista.
Du dideli baseinai, kalneliai vaikams, erdvės sporto treniruotėms, išpuoselėti gėlynai, poilsio zonos, keli a la carte restoranai, suši baras ir daug kitų naujienų, kurios dar vis viešbučio paslaptis. Registruotis į a la carte restoranus bus galima tiesiog paprastai – telefonu, pasirenkant norimą restoraną, dieną, valandą ir net stalelį. Stebėtina, kad to iki šiol nepadarė net dauguma prabangiausių viešbučių Turkijoje.
Viename tokių viešbučių dar šį pavasarį reikėdavo skambinti tam tikrą valandą rytais telefonu ir gaudyti vietas a la carte restorane, nes tos vietos per 10 minučių užsipildydavo. Kai kuriems svečiams taip ir neteko nė sykio išbandyti bent vieno iš 5 restoranų.
„Mūsų ženklo išskirtinis bruožas – kokybė. Svečių lūkesčiai ir visiškas pasitenkinimas – mūsų rūpestis. Šilauogės yra brangios ir itin kokybiškos uogos. Tokie pat būsime ir mes. Mūsų tikslas būti prabangių viešbučių segmente. Šiemet kol kas dar to siekiame, bet kitąmet, po pilnos renovacijos, jau būsime dar aukštesniame lygyje. Tapsime madingi“, – įsitikinęs Turker Morova.
Viešbutis nuo jūros – 0 metrų
Naujas viešbutis nuo oro uosto yra 69 km atstumu, vos 9 km nuo Sidės centro, patogiai pasiekiamas greitkeliu link Alanijos. Viešbučio teritorija unikali ir didžiulė – miškas, parkas, išpuoselėtos teritorijos, jungiančios viešbutį ir jūrą.
„Ankstesnis viešbutis buvo nuo jūros nutolęs 400 metrų, mes perdarėme, kad būtų nulis metrų nuo jūros. Būtume laimingi pamatyti kuo daugiau lietuvių mūsų viešbutyje“, – pasakoja Turker.
Viešbutyje yra 266 kambariai, 18 šeimyninių iš dviejų kambarių, keletas itin prabangių penthouse su įspūdingiausiomis panoramomis.
„Skaniausia šių metų „uoga“ Turkijos viešbučių pasaulyje – ką tik atsidaręs „Berry“. Tikras atradimas. Karališka uoga, neturinti analogų Sidės regione, išskirtiniam klientui, kuriam rūpi kokybiškos atostogos. Pirmieji jį galės išbandyti palankiausiomis kainomis, bet kai pasklis gandai apie jo kokybę – kainos drastiškai pakils“, – prognozuoja Jurgita Kaušinytė, kelionių organizatoriaus „Amberturas“, Lietuvos rinkoje veikiančio 19 metų, vadovė ir įkūrėja, viena pirmųjų Lietuvoje pristatanti šią „uogą“ ir jau išlydėjusi į kelionę pirmąją porą, švenčiančią 10 metų santuokos jubiliejų.