„Dolce & Gabbana“ siekia tvaresnės ateities, kurioje nebesvarstoma naudoti gyvūnų kailių“, – sakoma komunikacijos atstovės Fedele Usai pranešime.
Tačiau, siekdama išsaugoti kailių meistrų įgūdžius, bendrovė teigė, kad „toliau bendradarbiaus su šio amato meistrais kuriant drabužius ir aksesuarus iš ekokailio – tvarios dirbtinio kailio alternatyvos, kurioje naudojamos perdirbtos ir perdirbamos medžiagos“.
Kažkada buvęs turto ir statuso simbolis, gyvūnų kailis pastaraisiais metais tapo visai nepopuliarus tarp dizainerių, o mados gigantai „Chanel“ ir „Gucci“ nustojo jį naudoti.
Kai kas, pavyzdžiui, „Armani“, atsisakė naudoti ir angoros vilną, nes jiems kelia susirūpinimą žiaurus elgesys su angoros triušiais ir jų kailių lupimo metodai.