Birželio 14-ąją smuikininkės Dalios Dėdinskaitės ir violončelininko Glebo Pyšniako duetas „Duettissimo“ su vienu žymiausių Lietuvos chorų „Jauna muzika“ ir jo meno vadovu Vaclovu Augustinu Vilniaus festivalio publikai dovanojo Baltijos šalių kompozitorių sakralinės muzikos programą „Baltijos malda“. Pilnutėlėje Šv. Kazimiero bažnyčioje jautriai skambėjo Anatolijaus Šenderovo kompozicija „Dialogues“, esto Arvo Pärto „Da Pacem, Domine“ chorui a cappella, brito Johno Tavenerio „Svyati“ chorui ir violončelei, latvio Pēterio Vasko „Plainscapes“ chorui, smuikui ir violončelei, visame pasaulyje žymaus norvegų kompozitoriaus Ola Gjeilo „Serenity“ („O Magnum Mysterium“), specialiai šiam projektui parašyti italų autorės Mariannos Acito „L’urlo del giglio“ ir Jurgio Juozapaičio „Ave Maria“. Beje, pastarasis kūrinys smuikui, violončelei ir chorui yra dedikuotas būtent „Duettisimo“. Šalia vykstančio karo akivaizdoje šia unikalia programa siekta įprasminti ir ištransliuoti Baltijos šalių vienybę ir stiprybę, palaikymą Ukrainai ir jos žmonėms. Tą muzikai atskleidė atlikdami įžymiąją Myroslavo Skoryko „Melodiją“ (atlikėjų parengta versija smuikui, violončelei ir chorui).