Dėl karo gimtąją šalį palikusi ir puikiai į Lietuvos muzikinį gyvenimą įsiliejusi ukrainiečių dirigentė Oksana Madarash stojo prie Lietuvos kamerinio orkestro pulto. Kartu su solistais – akordeonistu Tadu Motiečium ir pianiste Kamile Zaveckaite – buvo pristatyta programa „Mozarto epocha ir XXI amžius“. Koncertas prasidėjo XVIII a. perlu – vieno iš Ukrainos simfoninės muzikos pradininkų Maksymo Berezovsky’o, dažnai vadinamo „Mažuoju ukrainiečių Mozartu“, Simfonija Nr. 1 C-dur. Toliau skambėjo Valentyno Silvestrovo „The Messenger“ – jaudinantis kūrinys fortepijonui ir styginiams, kviečiantis pamąstyti, kaip istorijos atgarsiai atsiliepia šiuolaikinėje muzikoje. Ypatingas vakaro akcentas – Lino Rupšlaukio Koncerto akordeonui ir orkestrui premjera. Vakarą baigė Wolfgango Amadeus Mozarto operos „Mitridatas, Ponto karalius“ uvertiūra ir nuostabus Koncertas fortepijonui. „Ši programa man brangi, nes atspindi ilgalaikius muzikinius epochų, kultūrų ir tradicijų ryšius“, – sakė O. Madarash.