Tokios situacijos dažniausiai susiklosto perkantiems naujesnės statybos būstus naujuose kvartaluose. Nors statytojai nurodo 100 proc. statybų baigtumą ir tai, kad vandens ir/ ar nuotekų tinklai yra prijungti prie miesto tinklų, kartais paaiškėja, jog tai nėra tiesa. Statytojų patogumui, dar projekto vystymo stadijoje jie turi galimybę tapti laikinais abonentais.
Tačiau užbaigus statybas ir pašalinus visus trūkumus, vėl privalo kreiptis į „Klaipėdos vanduo“ ir iki galo priduoti vandentiekio ir/ ar nuotekų tinklus. Deja, kartais to nepadaro ir dėl to naujakuriams kyla problemų.
„Kai perkame automobilį, dažniausiai pasidomime jo istorija, ar nėra atsukta rida, ar nėra buvę rimtų eismo įvykių ir panašiai. Taip turėtų būti ir su įsigyjamu būstu. Labai gaila, kai dėl nežinojimo žmonės nukenčia ir toks didelis bei svarbus pirkinys tampa galvos skausmu.
Papuolę į tokias situacijas ne tik negali naudotis centralizuotu, o kartu ir saugiu bei švariu vandeniu, bet ir neretai patiria papildomų išlaidų už savavališkus prisijungimus. Todėl ir norime atkreipti dėmesį į šią problemą ir paskatinti perkančius būstą dar prieš pasirašant sandorį kreiptis į mus, kad galėtume patikrinti informaciją ir kartu užkirsti kelią galimiems nesklandumams“, – sako Dovilė Kozlovienė, „Klaipėdos vanduo“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė.
„Klaipėdos vanduo“ interneto svetainėje, viešai prieinamame žemėlapyje (vanduo.lt/titulinis-zemelapiai), įvedus būsto adresą galima pasitikrinti, ar objekte yra atvestas vandentiekio įvadas/ įrengtas nuotekų išvadas. Taip pat norintys sužinoti dar išsamesnę informaciją apie planuojamame pirkti būste teikiamas „Klaipėdos vanduo“ paslaugas, turi galimybę kreiptis el. paštu klientai@vanduo.lt.