Pastaraisiais mėnesiais, ypač planuojantiems namus palikti ilgėliau, draudikai pataria įsitikinti, kad būstas liks saugus ir vasaros laikotarpis neatneš nuostolių.
Kasmet Lietuvoje vis daugiau gyventojų namus apdraudžia turto draudimu. Tuo tarpu draudikai, atliepdami žmonių poreikius, klientams nelaimės atveju ne tik atlygina patirtą žalą, bet ir siūlo kliento problemos sprendimą.
Draudimo bendrovė „Gjensidige“, bendradarbiaudama kartu su partneriais – daugiau nei 2000 įvairias paslaugas teikiančių meistrų vienijančia platforma „PortalPRO“ – po draudžiamojo įvykio namuose siūlo iškart rinktis operatyviai profesionalių meistrų atliekamas paslaugas.
Kokybiškas remontas – vertingiau už pinigus
„Praktika rodo, kad vis daugiau Lietuvos žmonių po draudžiamojo įvykio namuose pageidauja ne išmokos, o greito ir profesionalaus jų problemos sprendimo, t.y. remonto, keitimo ar tam tikro inventoriaus arba įrangos atnaujinimo paslaugų.
Vis didesnei klientų daliai svarbu ne gauti pinigus, o sugrąžinti situaciją namuose į tokią, kokia buvo prieš įvykstant draudžiamajam įvykiui. Todėl nuo šiol mūsų klientai po draudžiamojo įvykio namuose gali pasinaudoti operatyvia profesionalių meistrų pagalba ir pašalinti nelaimės padarinius“, – pasakoja draudimo bendrovės „Gjensidige“ Žalų vadovė Viktorija Katilienė.
Pasak V.Katilienės, išdaužtas lango ar durų stiklas, užpylimo vandeniu sugadintos lubos ar grindys – tai nepatogumai, kuriuos namuose norisi kuo greičiau pašalinti ir gyvenimą susigrąžinti į įprastas vėžes.
„Gjensidige“ atstovė džiaugiasi, kad šių metų kovą startavusi nauja paslauga sulaukė didelio klientų susidomėjimo ir itin palankaus grįžtamojo ryšio. Daugiau nei 60 proc. apsidraudusiųjų po draudžiamojo įvykio namuose rinkosi meistrų paslaugas, o ne piniginę išmoką.
„Pirmiausia mūsų partnerių „PortalPRO“ platformoje, vienijančioje skirtingas paslaugas teikiančius meistrus, klientams buvo pasiūlyta remonto arba keitimo galimybė po stiklų draudžiamųjų įvykių jų namuose, pavyzdžiui, išdužus lango stiklui ar įskilus veidrodžiui.
„PortalPRO“ meistrai susisiekia su klientu, nuvykę į draudžiamojo įvykio vietą įvertina nuostolį ir pasiūlo remonto arba keitimo paslaugą. Atvykęs meistras iškart įvertina nuostolio pobūdį bei dydį, ir, klientui sutikus, sutaria dėl remonto darbų“, – apie naujovę pasakoja V.Katilienė.
Nuo šiol „Gjensidige“ klientai po draudžiamojo įvykio namuose gali gauti profesionalių „PortalPRO“ meistrų pagalbą.
Kvalifikuoti meistrai – ir mažesniuose miestuose
„PortalPRO“ platforma, į kurią yra nukreipiami „Gjensidige“ klientai, vienija daugiau nei 2 tūkst. įvairių specializacijų meistrų profesionalų visoje Lietuvoje.
„Mūsų siekis – pasiūlyti profesionalias visų profesijų meistrų paslaugas privatiems ir verslo klientams, o jas teikiantiems profesionalams – galimybę ištrūkti iš šešėlio“, – teigia „PortalPRO“ generalinis direktorius Dalius Šimaitis.
Pasak vadovo, meistrą surasti gana sudėtinga, o jį radus, darbų starto tenka laukti ne mažiau mėnesio.
„Todėl draudimo bendrovės pasiūlymas klientams iškart pasinaudoti remonto ar kitomis reikalingos paslaugomis mūsų platformoje – itin vertingas, o ypač – šiuo metu, kai kvalifikuotą meistrą savarankiškai rasti – nėra lengva užduotis“, – kalba D.Šimaitis.
Vadovo teigimu, Lietuvos didmiesčiuose dėl kvalifikuotų meistrų paslaugų situacija kiek palankesnė, tačiau mažesniuose šalies miestuose savarankiškai rasti profesionalą – tikrų tikriausias iššūkis.
„Tačiau mums ši misija – tikrai įmanoma. Esame subūrę kvalifikuotus meistrus ne tik didžiuosiuose, bet ir mažesniuose miestuose. Iš jų – meistrai noriai vyksta ir į mažus miestelius ar kaimo vietoves. Paslaugas teikiame visoje Lietuvoje. Nors ir teko paplušėti užtikrinant paslaugas visoje šalies teritorijoje, mūsų platformos veikla yra realus kokybiškos meistrų paslaugos pavyzdys“, – pabrėžia D.Šimaitis.
Klientai „PortalPRO“ meistrų veiklą reitinguoja ir įvertina, šiuo metu darbų įvertinimo vidurkis siekia net 4,95 iš 5 balų.
Per platformą jau atlikta virš 80 tūkst. darbų privatiems klientams, daugiabučių namų administratoriams, bendrijoms ir verslo įmonėms.
Padidėjo apsidraudusiųjų dalis
„Gjensidige“ užsakymu „NielsenIQ“ šių metų vasarį atlikta apklausa parodė, kad net 63 proc. Lietuvos gyventojų savo turtą namuose saugo jį apdrausdami.
„Stebėti lietuvių požiūrį į būsto draudimą pradėjome jau beveik prieš dešimtmetį. Jei tuomet tik penktadalis patvirtindavo turintys būsto draudimą, praėjusiais metais tyrimo duomenimis, tokių žmonių Lietuvoje – 59 procentai. Trečius metus iš eilės tai – populiariausias namų apsaugos būdas ir populiariausia šalyje savanoriško draudimo rūšis. Šią tendenciją siejame su didėjančiu žmonių supratimu, kad brangiausią turtą saugoti yra privalu“, – sako Viktorija Katilienė.
Jos teigimu, dar įdomu tai, kad būsto draudimą žmonės vis dažniau mini, kaip svarbiausia namų saugumo priemonę. „Džiugu, kad kasmet mažėja žmonių, nesiimančių jokių priemonių apsaugoti savo namus“, – pabrėžia draudimo bendrovės atstovė.
„Gjensidige“ žalų ekspertai skaičiuoja, kad ketvirtadalį visų nuostolių buityje sukelia vanduo, tai yra – užliejimai.
Praktika rodo, kad sena ar sugedusi santechnika, pačių klientų ar kaimynų aplaidumas namuose dažniausiai sukelia užliejimus.
Kiekvienais metais vis daugiau žmonių nukenčia dėl vandens padaryto namų ir jame esančio turto sugadinimo ar praradimo.
Tuo tarpu ugnis sudaro vos 3 proc. įvykių, tačiau jos sukelti nuostoliai kartais siekia net ir kelis šimtus tūkstančių eurų.
Dažniausiai gaisrus sukelia netvarkinga elektros instaliacija ar nesaugus elektros prietaisų naudojimas, netvarkingos krosnys ir dūmtraukiai, net be priežiūros paliktas gaminamas maistas bei žvakės.
Draudimo bendrovė „Gjensidige“ praėjusiais metais gyventojams atlygino turto draudimo nuostolių už 3,5 mln. eurų.