Jau ne vienerius metus „Mano BŪSTAS“ klientus kviečia naudotis skaitmeniniais įrankiais, kurie itin gelbsti būsto priežiūros klausimuose. Nors skaitmeniniais įrankiais dažniau naudojasi jaunesnės kartos įmonės klientai, tačiau įmonė siekia vis didesnės senjorų integracijos.
Noriai priima naujoves
Susitikimo su senjorais metu projekto dalyviai buvo mokomi pasitelkti išmaniąsias technologijas ir patogiai bei inovatyviai spręsti būsto priežiūros klausimus.
„Mano BŪSTO“ atstovas Andrius Ramanauskas, bendravęs su atvykusiais senjorais, sako, kad jie tokius susitikimus vertina labai pozityviai ne vien dėl gyvo kontakto, bet ir dėl to, jog turi galimybę vietoje aptarti įvairias iškilusias problemas ar sunkumus, išmokti naujovių ir pritaikyti jas kasdienėje veikloje.
„Susitikimo metu visi senjorai turėjo išmaniuosius telefonus, todėl iš karto prisijunginėjo prie „eBŪSTO“ programėlės. Žinoma, vieniems tai pavyko greičiau ir be didesnių trukdžių, kitiems teko labiau pasistengti. Tačiau visumoje džiugino, kad senjorai noriai priėmė skaitmenines naujoves, domėjosi galimybėmis savo būsto priežiūros reikalus spręsti išmaniai“ – džiaugėsi susitikimą su senjorais vedęs „Mano BŪSTO“ atstovas.
Atsisakė popierinių sąskaitų
Realūs pavyzdžiai rodo, kad garbaus amžiaus gyventojai imlūs naujovėms ir nesibaido technologinių privalumų, kurie ženkliai palengvina kasdienius buities rūpesčius.
Antai 75 metų senjorė Regina Kicaitė atvirauja, kad „eBŪSTAS“ – patogus ir nesudėtingas būsto priežiūros įrankis, „įkandamas“ net ir senjorams.
„Šia programėle aš jau seniai norėjau naudotis ir bandžiau įsidiegti jau tada, kai dar laiptinėse buvo kabinti skelbimai. Pabandžiau, bet tuomet išsigandau, kad nesiųs popierinių sąskaitų – tada aš dar mokesčių internetu nemokėdavau. Tačiau, kai susitvarkiau visus reikalus, kad galėčiau apmokėti sąskaitas internetu, iš karto ir parsisiunčiau „eBŪSTAS“ programėlę“, – istorija dalijasi bendrovės „Mano BŪSTAS“ paslaugomis besinaudojanti Regina.
„Žinoma, iš pradžių tikrai ne viskas sekėsi sklandžiai, kadangi aš jokių konsultantų iš šalies neturėjau. Pati savo galva turėjau galvoti. Tačiau po truputį, po truputį ir man pavyko išmokti. Antrąjį kartą mokant sąskaitas internetu viskas sekėsi labai gerai“, – sako ponia Regina ir priduria, kad nuo šiol ketina atsisakyti ir popierinių sąskaitų.
„Pati programėlė man labai patinka. Paprasta ir patogu naudotis – matai kiek tau mokėti, kada sumokėti ar kiek dar liko. Dar ir tas gerai, kad jeigu jau užkliūni kur nors, tai yra nurodyti telefonai“, – programėlės privalumais dalijasi moteris.
Mažiau žalos gamtai
„Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys sako, kad naudojimasis skaitmeniniais įrankiais ne tik padeda patogiai spręsti kasdienius būsto priežiūros klausimus, bet skatina tausoti gamtos išteklius.
Mat daugelis „eBŪSTO“ vartotojų yra atsisakę popierinių sąskaitų, kurias pakeitė skaitmeninės.
„Suprantame, kad daliai vyresnio amžiaus žmonių naudojimasis elektroninėmis priemonėmis vis dar kelia sunkumų, tačiau džiugina faktas, jog senjorai domisi naujovėmis ir jas išbando. Mūsų prižiūrimuose daugiabučiuose gyvena nemenka dalis senjorų, todėl mums labai svarbu, kad jie jaustųsi gerai ir kartu su kaimynais gebėtų aktyviai spręstų jiems rūpimas problemas. Todėl ir nusprendėme prisidėti ir organizuoti išmanizacijos užsiėmimus. Norime padėti vyresnio amžiaus žmonėms išmokti naudotis informacinėmis technologijomis ir įgyti naujų žinių, kurios padės išlikti pilnaverčiais visuomenės nariais, išlaikyti orumą bei džiaugtis gyvenimu“, – akcentavo M.Genys.