Agentūros „Socialus marketingas“ procesų ir kūrybos vadovas Aidis Dalikas sako, kad skirtingos reklamos konkuruoja dėl vartotojų dėmesio ne tik su kitais tos pačios kategorijos prekių ženklais, bet ir su bendru reklaminiu triukšmu, todėl atkreipti dėmesį per kelias pirmąsias sekundes yra gyvybiškai svarbu.
„Žinomas veidas iškart „priartina” prekę prie pirkėjo. Tai nebėra tik dar vienas prekės ženklas, gaminamas kažkur toli kažkokios didelės korporacijos. Tai tampa atpažįstamo asmens išbandytu ir rekomenduojamu produktu – saugesniu ir patikrintu pasirinkimu. Atkreipęs dėmesį į reklamą dėl garsenybės, vartotojas daug lengviau pasidomės ir prekės, kurią ta garsenybė rekomenduoja, savybėmis“, - sako A. Dalikas.
Anot jo, garsių ir žinomų veidų pasitelkimas yra ypač naudingas mažose rinkose: čia jie padeda sumažinti vartotojų abejones dėl prekių kokybės ir palengvina apsisprendimą pabandyti.
A. Dalikui pritaria ir prekybininkai. Vienam prekybos tinklui interjero dažų liniją sukūręs dizaineris Seržas Gandžumianas neseniai tapo ir šios prekių linijos ambasadoriumi.
„Žinomo dizainerio sukurtais dažais pradėjome prekiauti šią vasarą ir jau po mėnesio pajutome, kad būtent jie tapo vienais populiariausių. Šios kampanijos galutinius rezultatus įvertinsime tik rudenį, tačiau jau dabar galime sakyti, kad prekė, kurią pristato žinomas ir autoritetingas žmogus, išties labiau traukia pirkėjų dėmesį“, - teigia „Pentacolor“ prekės ženklo atstovas Kirilas Kokotkinas.
A. Dalikas sako, kad sprendimo tapti lojaliu prekės ženklo vartotoju vien garsenybė tikrai neprivers priimti, bet du pirmuosius barjerus – dėmesio atkreipimo ir nedidelio pasitikėjimo kredito – tikrai padeda sumažinti.