„Šį būstą parduoda ir nekilnojamojo turto brokeris, jis rūpinasi standartiniais pardavimo kanalais, o aš nusprendžiau sugalvoti šį tą originalesnio“, – pasakojo Domantas.
Buto pardavėjas nustebo, kad skelbimas sulaukė nemažo populiarumo, per porą dienų jį peržiūrėjo beveik 2 tūkst. žmonių, o skelbimo nuoroda sparčiai paplito socialiniuose tinkluose. „Kol kas rimtų pirkėjų dar nėra, tačiau jau sulaukiu susidomėjusiųjų skambučių“, – kalbėjo Domantas.
„Du tūkst. peržiūrų per dvi dienas yra išties labai didelis skaičius, paprastai per tokį laiką skelbimas peržiūrimas 4–5 kartus mažiau“, – kalbėjo „Ober-Haus“ Būsto departamento vadovas Audrius Šapoka. Eksperto nuomone, šis skelbimas sulaukė tiek daug peržiūrų dėl to, kad jis yra įdomus žiūrėti, bet neaišku, ar jis yra vertingas pačiam pirkėjui, kuris nori pamatyti, kaip neįrengtas būstas turėtų atrodyti, šiuo atveju efektingiau yra naudoti 3D vizualizacijas.
„Tokių objektų, kurie yra pristatomi komiksu, nekilnojamojo turto rinkoje yra tikrai nedaug, tad už idėjos originalumą sumanytoją tikrai reikėtų pagirti, nes galiausiai išskirtinės rinkodaros priemonės sukuria pridėtinę vertę parduodamam objektui“, – teigė A.Šapoka.
Šmaikštų skelbimą galite peržiūrėti čia.
Daugiau naujienų – mūsų „Facebook“ paskyroje!