Laužomi standartai
„Kai 2019 metais pradėjome veiklą Lietuvoje, mes buvome pirmieji, kurie pasiūlė butus išskirtinai tik su pilna apdaila. Tuo metu tai buvo naujovė. Šiandien vis dar esame vieninteliai, kurie visus butus parduoda tik su pilna apdaila be galimybės įsigyti neįrengtą, tačiau konkurentai po truputį siūlo vis daugiau įrengtų būstų. Atsižvelgiant į tai, šiemet mes žengėme dar vieną žingsnį į priekį ir pradėjome pardavinėti butus su korpusiniais baldais“, – sako „Bonava Lietuva“ vadovas Remigijus Pleteras.
Pasak jo, Lietuvos pirminė NT rinka yra ganėtinai nuobodi ir reikalaujanti standartų laužymo.
„Iš esmės visi siūlo ta patį – nusipirkti neįrengtą butą naujos statybos daugiabučių komplekse. Žinoma, kiekvienas stengiasi išsiskirti architektūriniais sprendimais ir lokacija, tačiau parduodamas produktas vis tiek yra vienas ir tas pats – dažniausiai tai butas su daline apdaila su galimybe papildomai įsigyti automobilio parkavimo vietą ir sandėliuką. Šie trys produktai yra tai, ką pirkėjas gali rinktis, tačiau visa – aplinka, kiemas, laisvalaikio erdvės – yra vystytojo valioje“, – aiškina NT ekspertas ir primena, kad projekto vizualizacija reklamose neįpareigoja vystytojo analogiškai įgyvendinti projektą.
„Tai, kas gražu, ne visuomet lieka įgyvendinta“, – įspėja jis.
Vadovo teigimu, dėl šios priežasties įmonė nuolatos siekia išskirtinumo, o vienas paskutinių to pavyzdžių yra potencialių naujakurių apklausa, kokių laisvalaikio erdvių ir bendro naudojimo patalpų jie norėtų naujajame bendrovės daugiabučių komplekse.
„Žiniasklaidai paskelbus daugiabučio projektinius pasiūlymus, sulaukėme gyventojų susidomėjimo būsimais butais. Gavus sutikimus, įtraukėme juos į potencialių klientų duomenų bazę. Pradėjus planuoti erdves, šiems adresatams įsiuntėme pageidavimų formą ir apklausą ko jie trokštų šalia savo namų“, – aiškina R. Pleteras.
Kieme – erdvė kinui ir prausykla augintiniams
Rezultatas, kaip teigia vadovas, tikrai leis išsiskirti. „Atsižvelgiant į pageidavimus, šiuo metu esame numatę įgyvendinti netikėčiausius sprendimus: šunų prausyklą, dviračių remonto ir plovimo vietas, sporto salę su laipiojimo sienele bei visa kita būtiniausia sporto įranga ir net erdvę kinui, spektakliams ar bendruomenės šventėms“, – pasakoja vadovas.
Jo teigimu, Lietuvoje tokio tipo bendros laisvalaikio erdvės stebina gyventojus, nors Skandinavijoje tai yra įprastas reiškinys, kai kaimynai drauge gali praleisti turiningą laisvalaikį, rengti šventes, pasportuoti ar atsipalaiduoti savo gyvenamojoje aplinkoje.
„Šis projektas pakeis ne tik Pašilaičių veidą, bet ir supratimą apie daugiabučių aplinką bei pridėtinę vertę, tai yra tai, kas gaunama kartu, kai įsigyjamas butas daugiabutyje“, – pažymi jis.
Naujajame projekte „Green Wave“ numatoma pastatyti daugiau nei 700 butų. Naujakuriai galės rinktis tarp 1–4 kambarių butų, kurių plotas vyrauja nuo 28 iki 70 kvadratinių metrų. Kaip ir visuose kituose bendrovės projektuose, visi butai bus parduodami tik su pilna apdaila.
Kaina – nuo 3000 Eur/kv. m.
Daugiabučių kvartalo projekte numatyta įrengti ir požeminę automobilių stovėjimo aikštelę bei sandėliukus. Visi projekto namai atitiks A++ energetinę klasę.